//

iphone op herstel voorbereiden

iphone op herstel voorbereiden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens ik volg dit forum al een tijdje en mijn iphone kampt al ongeveer net zo lang met een probleem. Het lukt me maar niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 01:48
jmb24 jmb24 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard iphone op herstel voorbereiden

Jongens ik volg dit forum al een tijdje en mijn iphone kampt al ongeveer net zo lang met een probleem. Het lukt me maar niet om hier of ergens anders op internet een oplossing te vinden want het wil gewoon niet lukken. Ik ben het eerlijk gezegd ook spuugzat en ik hoop stiekem dan ook met deze post toch nog wat hulp te krijgen...

Ik ben ruim een half jaar geleden van laptop veranderd. Vanaf dit punt kan ik mijn iphone niet meer updaten naar een nieuwere software. Elke keer als ik m'n iphone wil updaten krijg ik, na lang wachten op "Iphone op herstel voorbereiden", een foutmelding vaak 1602 maar ook 1604 en 3200 ik heb ze geloof ik allemaal wel is voorbij zien komen.

Ik ben vorige week naar de Apple store hier in de buurt gegaan en zij hebben is geprobeerd mijn iphone te updaten en meteen de eerste keer zonder enige problemen updaten ze 'm naar 4.3.5. Ik vandaag natuurlijk proberen te updaten naar IOS 5 en weer het zelfde oude verhaal.

De heren van de Apple store snapte het ook niet en wisten mij ook niet te vertellen waar het aan lag... Ik moet nu elke keer na het proberen te updaten m'n iphone, die blijft hangen op dat scherm met het stekkertje, opnieuw laten starten via umbrella en daarna is er niks aan de hand en kan ik 'm gewoon weer gebruiken als altijd alleen niet met nieuwste software.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? enige tip, idee? alles is welkom. Ik denk dat het echt aan m'n laptop ligt en ik heb m'n host bestand al aangepast en terug naar oorspronkelijke staat gebracht maar dat mocht ook niet baten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Cydia bestandssysteem voorbereiden wajip Jailbreak 1 11-08-11 11:11
iPhone: iPhone stopt bij herstellen met: iPhone op herstel voorbereiden aeger Jailbreak 3 11-07-11 14:26
Alle iDevices: Algemeen stappenplan voorbereiden voor het jailbreaken. Mireille005 Jailbreak 42 12-02-11 21:06
Alle iDevices: Algemeen stappenplan: voorbereiden, update van 4.1 naar 4.2.1 en JB met Greenpoison Mireille005 Jailbreak 0 12-02-11 00:27
Windows: sms voorbereiden in iTunes Chris_iphone iTunes 1 25-09-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.