//

Stuck in Recovery Mode 3GS 4.3.5

Stuck in Recovery Mode 3GS 4.3.5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 3GS van een vriend gekregen die altijd reboot. Deze was gejailbreaked en hij had de netwerk instellingen gereset (dom). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 16:33
Bo0m3r Bo0m3r is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Stuck in Recovery Mode 3GS 4.3.5

Hallo,

Ik heb hier een iPhone 3GS van een vriend gekregen die altijd reboot. Deze was gejailbreaked en hij had de netwerk instellingen gereset (dom).

Spijtig genoeg heb ik het erger gemaakt vrees ik.

Ik wist dus niet welke IOS versie erop stond en heb wat restores geprobeerd maar blijft steeds vastzitten in recovery mode en krijg error 1013 in iTunes op einde van restore.

Eenmaal is het mij gelukt om een JB versie van 4.3.5 te restoren zonder errors maar daarna zag ik dat die men GSM, Wi-Fi en bluetooth niet herkende (baseband prob?).

Ondertussen heb ik al de originele 4.3.5 proberen te restoren met en zonder aangepaste host file (gs.apple.com...). Steeds geeft dit erorr 1013 op het einde.

Itunes ziet ook niet welke versie , capaciteit en firmware deze iphone heeft. Misschien is dit normaal in recovery mode?

Tiny Umbrella vindt geen shsh voor deze iphone.
Optie fix recovery mode werkt niet. Hij geeft ook aan dat device not connected is maar geeft wel de ECID.

Ik heb al bijna alle opties in Redsn0w 3.99 b4 geprobeerd.

I'm lost

Ik zou al blij zijn als ik er een orignele firmware werkende op krijg daarmee dat ik nu begin te twijfelen om er IOS5 op te zetten maar dit kan het probleem vergroten (geen SHSH blobs, dus geen eventuele downgarde mogelijk)


HELP!


Update: TinyUmbrella herkende geen SHSH voor dit toestel en gaf altijd aan dat toestel disconnected was met enkel een ECID zonder model en dergelijke.
Nu heb ik een custom toestel bijgevoegd met zelfde ECID en vindt hij ineens SHSH blobs voor 4.1, 4.3.5 en alle 5.0 versie terwijl er nog nooit ios 5 heeft opgestaan. Als model geeft hij altijd aan: "-INVALID". Vals alarm?

Laatst gewijzigd door Bo0m3r; 13-10-11 om 20:42. Reden: SHSH blobs toch gevonden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 11:36
Bo0m3r Bo0m3r is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Niemand?

Ik wil gewoon een werkende iPhone, originele IOS is goed. Zit er ook niets mee in als IOS5 de oplossing zou zijn.
Alle tips zijn welkom, ook al hebk het al geprobeerd.


Thanks!

Laatst gewijzigd door Bo0m3r; 14-10-11 om 15:40.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: iPhone stuck in recovery mode. RadioXD Jailbreak 4 24-09-11 11:06
iPhone: 3GS blijft in recovery mode jurrian Jailbreak 13 23-02-10 09:54
Stuck in recovery mode with Russian Steve MicheleP Archief 2 06-11-09 10:53
iPhone 3GS stuck in recovery mode na update firmware 3.1 snelkookpan Archief 1 16-10-09 00:43
stuck at recovery mode gooitzen Archief 5 15-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.