Dual simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een magicsim 16-A geprobeerd. Daar zit een processor op, die zorgt dat het geheel te dik wordt. dat past dus niet. Is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een magicsim 16-A geprobeerd. Daar zit een processor op, die zorgt dat het geheel te dik wordt. dat past dus niet. Is er een suggestie om dit op te lossen? Een ander product misschien?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
past allen een 15 gen in.
|
|
||||
|
||||
Waarom blijft iedereen een 16th versie gebruiken terwijl hier zo veel mensen er problemen mee hebben. Er zijn er al die hun iPhone compleet verpest hebben omdat de dual sim er niet meer uit kwam. Ik zou ook de 15e versie niet gebruiken. Sommige iPhones hebben een erg smalle gleuf voor die sim houder en dan kun je veel problemen krijgen. Wachten tot er een multi-sim op de markt komt die versie 2 sims kan lezen en decoderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zolang er nog mensen hier blijven roepen dat het met een 16gen lukt?
|
|
|||
|
|||
Een suggestie waar ik er één kan bemachtigen?
|
|
||||
|
||||
Ik wist niet eens dat dit ging
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo, volgende week komt mijn I-phone binnen, en nu wil ik daar 2 simmetjes in kwijt, zakelijk en prive.
Nu kreeg ik van dual-sim.nl te horen dat ik de Magic-sim 20th CUT moet hebben en nu lees ik hier dat alleen de 15th het doet en past op een redelijke manier. Wat te doen? |
|
|||
|
|||
Ik heb een abonnement van T-mobile iphone 3g, de i-150 en een sim only van t-mobile van 400 belminuten. nu wil ik een dualsim aanschaffen. Maar heb op internet rond gekeken maar geen enkele dualsim adapter ondersteund de 3g internetverbinding! de magicsim 15th /16th / 20th zijn wel compatible met de usims maar kan de nieuwe usims van t-mobile dan alleen gebruiken in de iphone 3g om te telefoneren, maar kan geen gebruik meer maken van het internet!
weet iemand of er een dual sim adapter bestaat waar ik mee mijn nieuwe usim en mijn simonly van t-mobile in een adapter kan plaatsen en dan ook nog van het snelle 3g internet gebruik kan maken in mijn iphone 3g?? |
|
|||
|
|||
Dit antwoordt kreeg ik terug van de welbekende site:
Beste, Voor Uw toestel is de Magic-Sim 20th CUT het best geschikt. Deze adapter past in Uw telefoon en wordt volledig ondersteund. Met vriendelijke groet, Dual-Sim.NL > > Hallo, > > Graag wilde ik weten welke dual-sim te kiezen. > > Ik krijg volgende week mijn i-phone en wil hier dus zakelijk mee > bellen en ook prive door 2 simmetjes te gaan gebruiken. > > Welke kan ik het beste gebruiken? > > Het gaat om de 3G trouwens. > > Vriendelijke groet, > > Markus Zou het hiermee opgelost zijn? |
|
||||
|
||||
op mijn speurtocht naar een dualsim oplossing kwam ik deze tegen Use any simcard or 2 simcards with your Iphone, is iets prijziger maar als die van dualsim.nl of is het toch dezelfde oplossing? De demo laat zien dat het redelijk makkelijk gaat (al lijkt het iemand met twee linkerhanden Zelf heb ik al 2 mail gestuurd naar dualsim.nl ik krijg maar geen reactie volgens mij zijn ze er zelf nog niet uit welke ze nu moeten adviseren voor de 3g.
Laatst gewijzigd door Speedmusic; 02-11-08 om 02:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
groet jan |
|
|||
|
|||
Vraag: Weet iemand hoe een snelkoppeling te maken op je iphone voor de dualsim functie? Als ik nu wil switchen van sim dan heeft dat nogal een lange weg instellingen>telefoon>simprogramma> sim1/sim2.
|
|
|||
|
|||
Geachte Heer Atredz,
Wij hebben reeds veel klanten voorzien van een Magic-Sim 16th/23rd CUT adapter in combinatie met een Apple iPhone. Wij hebben in enkele gevallen echter vernomen dat er problemen optraden bij het installeren van deze adapter. Daarnaast zijn er ook veel klanten die de adapter nog steeds succesvol gebruiken. Wij hebben vanwege deze redenen besloten om de dual-sim adapter niet meer te adviseren in combinatie met een Apple iPhone. Als U desondanks besluit de Magic-Sim 16th/23rd CUT aan te schaffen, kan deze niet geruild worden. Met vriendelijke groet, Dual-Sim.NL |
|
|||
|
|||
Zijn er al dual sim adapters die versie 2.2 compatible zijn?
|
|
|||
|
|||
Ben eigenlijk ook op zoek naar een dual sim. De 15 is echter niet meer te krijgen volgens mij.
Weet iemand een goede oplossing? Ik heb een 2g iphone. |
|
|||
|
|||
Nogmaals de vraag of er een mogelijkheid is voor dual sim voor iphone? Met name interesse 3G (firm. 2.2).
Hoe herken je aan simkaart of 't een V1, V2 of V3 is? THANKS |
|
|||
|
|||
Ik krijg dus me iphone over een paar weken.
en ik kan yellowsnow niet gebruiken omdat : ik me pincode van me simkaart onmogelijk kan uitschakelen. maar ik dacht : als ik nou dualsim neem en een vodafonekaartje met internet blox en me tele 2 abbonoment? kan ik dan iphone met yellowsnow starten met vodafone zonder pin en dan overschakelen naar me tele 2 met pin?? Edit: mijn tele2 simkaart komt nog uit 2007 of 2006 bedankt! Laatst gewijzigd door ivoback; 31-01-09 om 14:36. |
|
|||
|
|||
Magicsim 23rd cut is ook bij cd chip te dik om in een Iphone 3G te plaatsen. Eenmalig ering ging nog wel. Daarna de Iphone moeten demonteren om het geheel er weer uit te krijgen. Hierna werkte de 23rd adapter niet meer, doordat zijn eigen chipje los gewrikt was bij de verwijderpoging.
Hoopte dat dit goed zou werken met de Iphone. Helaas dus niet echt geweldig. Misschien dat ik het nog een keer probeer met dezelfde en deze dan alleen 1 keer plaats en nooit meer verwijder??? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|