Dual simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) je simkaarten beetje afschuren voor je ze erin stopt !!!! Wil je een 16A gen dual sim ?? heb er nog een liggen. PM me...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
je simkaarten beetje afschuren voor je ze erin stopt !!!!
Wil je een 16A gen dual sim ?? heb er nog een liggen. PM me
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een Iphone met versie 1.02 met zon doorzichtig sim kaartje er voor (ben de naam even kwijt) dit kaartje zit er om dat ie anders niet werkt.,
Nu wil ik graag ook een duo sim card pakketje aanschaffen. Moet ik nu eerst upgraden naar 1.04 zodat ik die doorzichtige niet meer nodig ben? |
|
||||
|
||||
Ja zoiezo unlock hem...!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik heb een magicsim 15a gen. Werkt goed, maar het is wel erg lastig dat je als je de sim hebt gewisseld, steeds de EDGE gegevens opnieuw moet ingeven!!
kent iemand daar een oplossing voor?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
geen probleem hier.
|
|
|||
|
|||
ok, en welke gebruik je?
Ik heb deze besteld: [FONT=Consolas][SIZE=3]1 x Dual-Sim Type I = EUR 14,95[/SIZE][/FONT] [FONT=Consolas][SIZE=3]1 x Magic-Sim 15th CUT (15th Gen. C) = EUR 15,50[/SIZE][/FONT] |
|
||||
|
||||
heb de dual-sim 15A, 16A en de magicsim liggen hier.
|
|
|||
|
|||
en ze werken allemaal prima?
|
|
||||
|
||||
ik heb tot nu toe geen problemen gehad, behalve dat ik een simkaart van mij hebt gekild door teveel te knippen (scheef) en teveel eraf geschuurd, mijn eigen fout.
|
|
|||
|
|||
ok, dus ff subtiel te werk gaan Thanks
|
|
||||
|
||||
nie teveel knippen of schuren lol veel plezier ermee.
|
|
|||
|
|||
Hmmm ik heb de setjes nu binnen. Maar ik twijvel als ik het wel voor elkaar krijg haha, wat een *** werkje. Is zon tang aan te raden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok, poging 2. Ik heb n 15th cut, daar ik lees dat die het vaker doet dan de 16th.
Ik heb beide geknipte sims getest en beiden zijn goed geknipt en werken... ik doe ze (gevijld en wel) in de dual sim... in mn iphone en .... NO SIM Anyone... wat doe ik fout?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
WHOEHOEEE!!
Hij doet t eindelijk... What made it work: switched van de kleine steel-cover naar de grote steel-cover!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kann het misschien zijn dat er een verstopte mogenlijkheid is in het menu van de dual-simkaart om deze toegangsgegevens op een of andere manier op te slaan? Ik moet steeds iedere keer na het wisselen van de simkaart de APN, gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw ingeven!!
|
|
||||
|
||||
dat is er jammer genoeg niet.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|