Dual simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De 15th gen werkt zonder enig probleem NOG altijd en heb deze al enige tijd in gebruik, doordat de 16th zijn chip (die inderdaad dikker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De 15th gen werkt zonder enig probleem NOG altijd en heb deze al enige tijd in gebruik, doordat de 16th zijn chip (die inderdaad dikker is) wat hoger komt en niet goed past, heb ik deze na 1x in iphone te hebben gestoken niet meer gebruikt.
Deze werken wel zeer goed op nokia. Ik houd t op 15th gen voor de iphone. K heb er zo nog 2 liggen.
|
|
|
||||
|
||||
- 15th sim: oke in iPhone, wel alle chips ook afgeschuurd, past prima. Het menu is velemale beter/mooier dan de 16th sim
- 16th sim: werkt bij mij ook niet in de iPhone, chip id. te dik en wel in een Neukia - de multi-sim: een ramp, ik heb al 2 prepaid sims gemold Moraal: volledig eens met croiman als je een dua-sim wil, neem dan de 15th sim ps. dual-sim.nl heeft de niet werkende sim toch nog probleemloos omgeruild, een plus!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Multi-sim werkt niet, daarom wil ik ook aan de dual-sim. Ik heb echter wel een vraagje aan jullie. Hoe komt het dat ik op dit forum van de ene persoon lees dat het wel past (de 15th) en bij de andere niet? Doen die andere dan gewoon iets niet goed? Daarnaast, hoeveel werk is het nu uiteindelijk? Ik bedoel, het knippen lijkt mij niet zo'n probleem, das twee seconden werk, maar daarna moet je de chips ook nog gaan bij schuren?
Ik ben gemiddeld technisch, dat betekend dat ik redelijk handig ben en best een handleiding kan lezen, maar hoe groot is de kans dat je je sims verkloot bij het bijschuren?? |
|
||||
|
||||
je moet ze niet bijschuren, maar ik doet da wel, om de sim contacten in je iphone nie teveel onder druk te zetten.
Je simkaarten gaan wel na de kl**e als je teveel schuurt. ik gebruik p1000 en schur net zolang als de simkaart vanboven wit is geworden (tekst en kleur weg) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja, mijn 16th sim deed ook niks in een Nokia, ik heb de sim terug gestuurd, duo-sim.nl heeft gekeken, en mij een nieuwe op gestuurd. En deze werkte wel, in de Nokia te minste. Ik kreeg de sim (ook na schuren) niet in de iPhone. dat is juist 1 sec werk Laatst gewijzigd door jamboman; 27-04-08 om 22:24. |
|
||||
|
||||
het zwarte chipje van de dual sim zelf is ook wa dikker, ma dit kun je niet schuren
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de zwarte chip blijf ik mooi vanaf
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
BeWebd en Croiman bedankt voor de tip en welke versie je moet hebben ga dit zeker gebruiken!
|
|
||||
|
||||
de dual-sim is de moeite ja, ben aant wachten op de sim-kloner.
Wil da ook uittesten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke sim-kloner wacht jij nu op? Is er een waarmee je Sims versie 2 kunt klonen? |
|
||||
|
||||
kan k nu nog nie op antwoorden, zal zien als hij er is natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 16th dual sim gekocht voor me Iphone. Alleen hij kan geen simkaart vinden. Hoe verhelp ik dit? |
|
||||
|
||||
Het is al heel wat dat je de dualsim in je iPhone hebt gekregen. Bij mij lukte dat niet, zelfs niet zonder de twee sims in the dualsim kaart.
Kan het zijn dat je sims te klein zijn afgeknipt? Kijk of ze nog in een andere tlefoon werken. Maak daarvoor gebruik van een van de bijgeleverde malletjes en het plakkertje. Croiman had geloof ik ook problemen met de 16th versie. |
|
|||
|
|||
Ik had 2 maal een 15th en die zijn beide alweer defect, de eerste was te dik bij de chip. en daardoor zijn de traces gebroken. De 2de idem maar zijn de traces gebroken toen ik de dual sim uit de iPhone haalde. Toen die werkte werkte die wel goed maar ik geef het op. Mijn eject mechanisme van de iPhone is ook niet meer perfect werkend na het verwijderen van de dual sim. Rare is dat mijn oude dual sim nog steeds super werkt en nog nooit problemen gaf bij verwijderen. Trek alleen iets teveel stroom.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als 1 van de simkaarten kapot is, dan geeft de dualsim ze al nie weer op je iphone. Steek ze eens met de adapter in een andere gsm om te zien of ze nog werken. |
|
|||
|
|||
Dank jullie voor de snelle respons, Alleen nu nog die sim kaart eruit zien te krijgen.. wat een gedoe zeg
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En bij klanten die dat ook willen dual-sim doe ik dat automatisch al, geen klachten gehoord. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|