Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de reaktie maar ik kan het niet herstellen want elke keer gaf Itunes foutmelding 3194 aan. Er zat versie 5.1 en BB 6.15 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs
Bedankt voor de reaktie maar ik kan het niet herstellen want elke keer gaf Itunes foutmelding 3194 aan. Er zat versie 5.1 en BB 6.15 in
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook veel problemen hier maar dan op 5.1 met mijn 3GS, nooit problemen op 5.0.1 en nu Geen service/slecht bereik. Alleen buiten goed bereik
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
als baseband 6.15 er al opstaat zou het moeten kunnen, hebben jullie in redsnow ook deactiveren aangevinkt en misschien nog een keer de ipad baseband geflashed, dit is bij mij bijna altijd de oplossing geweest. denk wel even na als er nog geen ipad base band opstaat dan zou het moeten gaan met ultrasnow en sam, als je de ipad base band erop zet verlies je je gps signaal. |
|
|||
|
|||
inderdaad zoals tiger hierboven zegt, zo is het mij ook altijd gelukt!
|
|
|||
|
|||
met Redsn0w heb ik precies het zelfde gedaan zoals jullie hierboven uitgelegd hebben, na het jb gaf het aan het einde aan ERROR, hiera heb ik Just boot tetherret uitgevoerd en het ging goed, de telefoon start gewoon op normale manier, ik kan alles mee doen alleen geen service. Het ging goed dacht ik maar na elke keer uit en weer aanzetten zit de telefoon vast bij het Apple icoon en ik moest weer Just boot uitvoeren. Graag help...
|
|
|||
|
|||
Heb precies hetzelfde gehad. Maar dan op de 4 s. Toen mijn telfort abonnement inging viel het contact telkens weg terwijl ik met hetzelfde simkaartje goed contact had in een andere telefoon. Dus ik dacht ik voer een harde reset uit. STOM!
Kon hem niet meer activeren zowel via Wi-Fi als via iTunes . Omdat hij de sim niet kon vinden. Telfort opgebeld en ze zouden me nieuwe sim geven. Had niet gewerk. Nogmaals gebeld en toen besloten ze om me iPhone ter reparatie op te sturen. Dit had wel gewerkt. Kon hem toen gewoon via Wi-Fi activeren. Heb denk ik een nieuw toestel gekregen want op de bon stond iets van "iPhone 4s swap" Had geloof ik gelezen dat jij je toestel ook ter reparatie had aangeboden? Dus ik denk als hij terug is je hem gewoon kan activeren. Succes !! |
Labels |
3gs, activatie, iphone, sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 2g herkent de sim niet meer | iPhone2GArthur | KPN | 5 | 16-06-11 00:42 |
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... | jeroenvrijn | Archief | 8 | 15-02-11 20:37 |
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer | Kale_Hollander | iPhone algemeen | 1 | 22-10-10 03:30 |
3G herkent SIM niet meer na update 4.1 | Alexat | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 10:36 |
iPhone herkent SIM niet meer | Yurena | Archief | 1 | 02-12-09 22:50 |
|
|