Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt prima, iphoneclub. Bedankt! Je kunt niet alles bijhouden, he....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt prima, iphoneclub. Bedankt! Je kunt niet alles bijhouden, he.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
klopt het dat de repo nog niet werkt in 2.0 of ben ik gek?
|
|||
|
|||
ga welover zodra er meer programma's beschikbaar zijn voor 2.0, ik wacht nog wel een paar dagen/weken.
|
||||
|
||||
Citaat:
De 3G iphone heeft het blijkbaar al dus standaard.
|
||||
|
||||
Extended preffs ben ik al mee bezig, zal je de files wel sturen zodra ik alles heb uitgevonden. Want er zijn wel wat zaken bijgekomen.
Maar de meeste settings werken nog steeds idd, zoals dim settings en batterij in procenten.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok, dan kan k meer tijd uitgeven aan iets anders.
|
|
|||
|
|||
is er al nederlandse taal voor de 2.0 ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
installer is nog niet eens uit voor versie 2.0?
hoe kan je dan al een repo maken? mss gaan ze wel op een volledige andere xml layout over? |
|
||||
|
||||
Voila oplossing is er al. En snel. Kijk eens bij je instellingen LoekieLokie
ze zijn ermee bezig met installer 4.0 voor 2.0 firmware, even geduld, de iphone 3G is er nog maar een week he. |
|
|||
|
|||
Ja dom ik zit vanaf vorige week al weer met een na update weer simlockvrije 1.1.4 en sinds vandaag met de aangepaste firmware op 2.0 maar had natuurlijk nog niet naar de mogelijkheden van de 2.0 gekeken.
|
|
||||
|
||||
voor croiman :
ik had de settings mod van jou geinstaleerd en door een crash (eeuwig rebooten) zit ik nu verplicht op 2.0 en de instelling staan er nog op zoals de aangepaste carrier en de baterij die in cijfers aangeeft (waaar ik blij mee ben dat deze er nu nog zijn) en zeer handig voor gebruik! nogmaals waarvoor mijn dank dat je zoveel tijd steekt in deze dingen. voor de rest + croiman : nu was ik bezig met de app store via Wi-Fi had ik een programma waar de info knop boven aanstaat en ik wil daarop drukken maar druk te hoog op mijn batterij logo en die veranderd naar het logo dus ik terug erop drukken en ik kan zo swichen tussen de cijfers en het oude logo. nu vraag ik mij af of je dit ook al kon op de 1.1.4 ? en of je dit nu ook kan doen op een 2.0 waar de settings er niet op staan (dus gedeinstalleerd (1.1.4 -> 2.0) of een 3G . want dit lijkt mij een zeer intressante ontdekking waar ik niets van terug vind .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|