Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zie screenshot, zegt genoeg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zie screenshot, zegt genoeg
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nou eenmaal erg precies. 1 brick is er 1 teveel! Jouw prefs zijn in juni al 7000 keer gedownload! Stel je voor, 7000 bricks! Dat willen we niet... |
|
||||
|
||||
Citaat:
7000x download ? vet, sweet, best wel veel vind k lol. Mijn werk is precies gewild??? Wat vind je van je nieuwe app? Bij mij staat hij al leuk op de eerste pagina van springboard zoals op screenshot te zien. ps : als je trug bent van vakantie krijg je een update van mij voor mijn Super Prefs, heb er nog iets leuks mee in petto, een leuke update. Nog meer mod in prefs. Iedereen die super prefs van mij leuk vind, ga de update ZEKER leuk vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Xml is niks voor mij hoor. K moet em nog trug offline halen, want t werkt toch niet bah, wat een kl*t*rij is me dat. Nieuw appje voor repo dus goed? Misschien nog eens later een klein update maken voor vernieuwing icoontje, is nog nie na mijn goesting. Ma dat werk k nog fijn af. Het werkt al heel goed dus.... Have fun with it. |
|
||||
|
||||
ik zie dat mijn Freaking Notes mod er zojuist ook in staat! Nice
|
|||
|
|||
Alle pakketten worden eigenlijk wel veel gedownload. Met name die pakketten die in internationaal ook interessant zijn. Ik zal na de vakantie een wat statistieken posten, altijd leuk!
|
|
|||
|
|||
Sorry voor de dubbele post, maar vanavond is er veel live gegaan in iFoneguide. Onder meer een iFoneguide web portal. Croiman bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hierbij de link ervan : ifoneguide Laatst gewijzigd door croiman; 19-06-08 om 15:52. |
|
||||
|
||||
Fresh, ik heb jou de Notes mod noges gestuurd, ik zag dat het papier niet veranderde, bleef geel.
Heb het aangepast en het is nu dus goed. |
|
||||
|
||||
Zojuist is de Euro2008 update live gezet, de andere updates komen binnenkort.
Topic heb ik ook verplaatst naar tips and tricks omdat het verkeerd stond.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 22-06-08 om 14:05. |
|
||||
|
||||
Heb ook updates van "Croiman's SB Theme", "ifoneguide portal" gestuurd en de "artwork mod" voor in repo te zetten..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zou je misschien ook een carrier icoon van TMF-mobile (staat onder leiding van proximus) kunnen maken? (ze hebben zo'n 250 000 gebruikers in België)
Dit lijkt me een leuk logo: http://perswinkel-tpleintje.be/001/img/logoTMF.png En ik heb dit staan bij instellingen --> netwerk: - Automatisch - TMFmobile - BASE - mobi* Bedankt!! |
|
||||
|
||||
Ook voor firmware 2.0 is gebleken dat er nog steeds kleine zaken veranderd/verbeterd kunnen worden. Dus reken maar op ifoneguideX !
Denk aan de - super-preferences 2.0 - telefoonnummerformat - call-forward fix etc etc Binnenkort maak ik een mooi verhaaltje erover op ifoneguide. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Houden jullie wel rekening met al die nieuwe settings in 2.0?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Trouwens de screenshot switch hoeft al nie meer,( mits de iphone 3G met 2.0 deze functie al heeft zonder aan/uit te zetten, homebutton indrukken met een aanslag op de powerbutton.) En de 3G switch, ouderlijk toezicht..... |
|
|||
|
|||
Ik heb screenshots nog niet aan de praat op 2.0, croiman.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|