Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 ik bedoel die sliders die je ook in de music player gebruikt dat het niet blauw maar meer paars achtig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die Acces denied kan k je sturen in een file, maar dan zul je hem zelf in je iphone moeten zetten met Winscp ofzo
|
|
|
||||
|
||||
Yep dat bedoel ik
kan je die file vandaag sturen of pas morgen?? en customize beta 10 en die ander IRC ofso doen het bijde niet en ik heb ze 755rechten gegeven.\ hij geeft wel een melding als ik hem installeer dat ik de suid lib fix moet instaleren als die app crasht maar die kan ik ook niet vinden staat zeker in de nieuwe repo van bigboss? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn eigen thema, te installeren via ifoneguide.nl/114 in de map ifoneguide themes, maar er moet nog een update vanuit komen van mijn thema En fontswap is het font system : Marker felt. |
|
||||
|
||||
Vanaf vandaag (of gisteren) staat de Psycho SMS mod in de repo ifoneguide.nl/exp
Meer info hier : ifoneguide site De Other.artwork mod komt er ook nog een van dezer bij voor je iphone "af" te maken. Alle mods zijn op elkaar afgestemd. |
|
|||
|
|||
toestenbord is weg
Hoi
Ik heb een probleem met met mijn toetsenbord. Ik heb een programma geinstalleerd van Psycho waarmee je je toetsenbord mee kon veranderen. En hij is veranderd. Jammergenoeg wel in een onleesbare tekens en kleuren behalve in chrome. Als ik het toetsenbord op duits zet krijg ik een gedeelte van het alfabet wel te zien. rest van de talen niet niks en njada. Okk heb ik geprobeerd dit weer te deleten, maar het probleem is dat het programma niet bij uninstall staat. wie kan mij helpen met dit probleem. Het is zeer lastig om alleen cijfers te kunnen gebruiken en niet het alfabet. groeten Toetsenbordsekwijtanton. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
toetsenbord
ben naar ifoneguide eXperimental gegaan en toen iets geintaleerd van croiman's spycho toetsenbord. Of zo iets weet het niet meer precies. Daarna zoveel uitgeprobeerd en tegen gekomen dat ik het niet meer 100% weet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je zelf hebt zitten tweaken via SSH, niet een andere of iFoneguide de schuld geven... |
|
||||
|
||||
er is inderdaad geen enkele installatie van ifoneguide.nl/exp repo die ook maar iets heeft die keyboard aanpast, of nog maar in die map of in de buurt komt van die keyboard voor te installeren, zelfs nog geen andere app.
Dus sorry, maar het zal niet aan ifoneguide liggen dat je keyboard kuren krijgt. info : De installaties Psycho mods, veranderen ALLEEN maar iconen, en niks systeem gericht, (nog niet) |
|
||||
|
||||
Mijn Freaking Installer mod staat zojuist in de iFoneguide eXperimental source, go check it out!
|
||||
|
||||
De helft ervan is hetzelfde als die van mij????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@croiman.
De teller voor edge, hoe wordt die uitgelezen ? Zou willen een applicatie maken hiervoor. Maar kan deze niet direct vinden hoe deze wordt uitgelezen.Vindt het nogal vrij ambetant om deze nu iin 2 of 3 stappen te moeten doen om deze te zien. |
|
|||
|
|||
Hebben we een copyright issue?
Misschien kun je die onderste rij icoontjes ook nog Freaking maken, iMario. Laatst gewijzigd door Fresh; 18-06-08 om 22:18. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ Fresh : k heb nog iets speciaals hier klaar liggen voor jouw site, denk wel dat je er blij mee gaat zijn.
Wil je het hebben? dan mail k t even naar jouw. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|