Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) prachtig die Mobistar logo!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
prachtig die Mobistar logo!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En jullie weten, blijf doneren . |
|
|||
|
|||
Nu heb ik de package geinstalleerd, maar geen resultaat.
Iphone herstarten heeft geen zin, zie ik iets over het hoofd? Ik maak gebruik van KPN, of zit hier geen logo aan vast en alleen tekst? |
|
||||
|
||||
Ben efkes aan't experimenteren geweest en kwam op ongeveer dit uit
|
|
|||
|
|||
Aan KPN zit nog geen logo vast, daar ben ik nog een mooi resultaat voor aan het zoeken.
|
|
||||
|
||||
en deze dan Fab1Man?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zit nu in de fitness. Zal nog vanavond proberen.
Anders morgen. |
|
|||
|
|||
Die is erg mooi, ik zal 'm als het lukt toevoegen.
|
|
||||
|
||||
En hier mijn proximus carrier logo.
Kan iemand daar is een "totaal pakket" van maken zodat het werkt op de iphone? Daar heb ik namelijk nie zoveel kaas van gegeten. Ik hoop dat de kwaliteit een beetje deftig is op het iphone scherm. Anders ga ik wel op zoek naar een ander prentje. Laatst gewijzigd door Bomans; 16-04-08 om 00:36. |
|
||||
|
||||
Voor het geval dat het logo van proximus nie zo goed uitkomt heb ik ook nog is iets anders geprobeerd:
't moet wel nog verkleind worden omdat de hoogte blijkbaar maar 20 mag zijn. Of kan dit meer zijn? Laatst gewijzigd door Bomans; 16-04-08 om 14:39. |
|
||||
|
||||
Eerste logo wordt erg vaag zodra je een donkere achtergrond hebt. Heb zelf even iets proberen maken maar zodra ik dit verklein is het moeilijk zichtbaar.
|
|
||||
|
||||
Net gemaild met een vriend van mij (is een gafisch vormgever bij duvall-guillaume )
Hij ging het zaakje eens bekijken. Dus ik wacht daar even op. |
|
||||
|
||||
Probeer al eens met de beentjes van uw "X" in te korten langs boven en onder. Dan gaat ze toch al minder hoog zijn. Heb da ook gedaan bij de mijne.
|
|
||||
|
||||
Zoiets ongeveer.
(sorry, maar zit op het werk en kan geen .png bewerken, dus heb ne screenshot van mijn scherm genomen. Daarmee dat het .gif is.) Laatst gewijzigd door Bomans; 16-04-08 om 16:17. |
|
|||
|
|||
https://www.kpn.com/corporate/nl/per...ef/KPNLogo.htm
Hierboven staan volgens mij wel bruikbare logo's, nu ben ik zelf alleen niet zo grafische kei..... |
|
||||
|
||||
Kijk eens even naar post #67
https://forum.iculture.nl/99005-post67.html Kan direct gebruikt worden als providerlogo. |
|
|||
|
|||
Zo even een update voor iedereen. Ik heb mooie custom logo's voor Proximus en BASE toegevoegd, ben nu nog even bezig met die van KPN (het blauw is te donker tegen de zwarte achtergrond. Verwacht over kleine tijd de update op de installer!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|