Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus om even alles op te sommen. Ik ben iFoneguide aan het bashen, maar er zijn geen posts meer te vinden omdat ze 'allemaal' verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dus om even alles op te sommen. Ik ben iFoneguide aan het bashen, maar er zijn geen posts meer te vinden omdat ze 'allemaal' verwijderd zijn door een moderator, maar jij zegt vervolgens dat het maar over één post gaat.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je iets interessants toe te voegen aan iFoneguide? Laatst gewijzigd door Fresh; 02-05-08 om 02:37. |
|
||||
|
||||
De persoonlijke discussie eindigt hier en kan naar wens worden voortgezet via het PM-systeem. Ik heb geen zin om onnodige waarschuwingen uit te delen, dus hier graag weer on-topic verder over iFoneguideX.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel dus als jij nou gewoon zorgt dat je een beetje voorzichtiger post en probeert mensen op dit forum wat te ontzien dan komt het vast allemaal wel goed hoor.
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging. Laatst gewijzigd door sjowol; 02-05-08 om 03:34. |
|
|||
|
|||
We hebben dus weer een mooi icons pakket live gezet (zoals Fab1Man heeft aangekondigd). Hopelijk hebben veel leden hier plezier van!
Laatst gewijzigd door Fresh; 02-05-08 om 04:03. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hier dus de foto met het zwarte artefact onder het logo. Op de computer zie ik dit niet, op de iPhone echter wel... Vreemd
|
|
|||
|
|||
Op de computer is het ook te zien. Ik heb het inmiddels aangepast, het is nu alleen wachten tot Fresh dit voor mij kan uploaden en updaten!
|
|
|||
|
|||
Het probleem met de zwarte balk is verholpen, refreshen en updaten maar!
|
|
||||
|
||||
Zeker weten want ik zie die zwarte balk nog steeds na de update
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
kan je op een 1.1.2 iphone ook de carrier logo's aanpassen want via de repo kan je het enkel vanaf 1.1.3
|
|
|||
|
|||
Het kan wel, maar het is meen ik veel moeilijker en helaas niet rendabel om dat te ondersteunen. Het beste kun je updaten naar 1.1.4. Ik zal in ieder geval nog even kijken wat de mogelijkheden zijn.
|
|
||||
|
||||
@ Fresh, ik wou je toch eens even vragen of er geen enkele mogelijkheid is om de iphoneexperimental repo 'vrij' te maken. Vindt het echt knap lastig dat ik geen firmware kan brouwen met NL taal en nummerherkking aanwezig, alle alle andere repo's die ik maar heb getest hebben niet dit soort beveiliging. Daarom stel ik me de vraag waarom 99% zijn repo niet beveiligd en jij wel ? Hoop dat je deze situatie even kan overzien zodat we een firmware kunnen brouwen met de NL taal etc al aanwezig, alvast dank !
|
|
|||
|
|||
@undertaxxx: Wat heb je nodig van de repo? Er zijn andere methoden om gegevens te bekijken. Maar die wil ik wel eerst even voorleggen aan Fresh of Sjowol.
|
|
||||
|
||||
Mja je kan er op een omslachtige manier altijd aankomen maar gewoon de repo kunnen toevoegen zou erg handig zijn. Ik zou gewoon graag zoals enkele honderden andere mensen firmware kunnen brouwen met de NL taal, NL nummerherkking, Forward message fix al aanwezig, zo wordt je firmware 100% perfect zonder extra installaties.
|
|
||||
|
||||
Dit is het gegeven antwoord:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post106114 |
|
|||
|
|||
Nieuwe paketten:
- Nummerherkenning van graphsic en iFoneguide in 1 pakket! - Respring.app, om je iPhone te respringen (met iFoneguide logo). - Azerty met NL T9. - Mobile Finder Fix, normaal gesproken worden wijzigingen niet opgeslagen, nu wel. - Update voor 2.0 VisualSkinning. - Nieuwe More Info pagina's! |
|
||||
|
||||
Mooi werk mannen
Krijg wel een foutmelding bij de mobilefinder fix main script execution failed aha het is voor 113 Ik moet beter lezen ;-))))) Laatst gewijzigd door Michael; 09-05-08 om 22:08. |
|
|||
|
|||
Heb je Mobile Finder geïnstalleerd Michael?
|
|
||||
|
||||
Jazeker heb ik die
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|