Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In navolging van de eerdere aangekondigde pakketten zijn er nu de volgende beschikbaar: De super preferences van Croiman Hierover vind je meer info op: http://www.ifoneguide.nl/?p=93 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In navolging van de eerdere aangekondigde pakketten zijn er nu de volgende beschikbaar:
De super preferences van Croiman Hierover vind je meer info op: http://www.ifoneguide.nl/?p=93 De extended preferences van Destiny en ArB Hierover vind je meer info op: http://www.ifoneguide.nl/?p=64 Veel plezier ermee
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
hey guys ik wil niet zeggen dat het moet he, mare nu Undertaxxx hier tog is...
Ik dacht misschien kunnen die zwarte menu's enzo van hem erook in, een keer?
|
|||
|
|||
Ik wil alle leden die tot nu toe hebben bijgedragen aan iFoneguideX heel hartelijk bedanken! ArB, Fab1Man, croiman, Sjowol, Destiny en graphsic; jullie zijn geweldig. Ik vergeet toch niemand, he?
Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. O, ironmanixs, neem eens contact met me op... |
|
||||
|
||||
@Fresh: Contact!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja hoor! nu ook trouwens
|
|
|||
|
|||
Ja, maar ik heb het voor vandaag wel even gehad met de croiman music player mod, de croiman prefs, de ArB & Destiny prefs...
Laten we morgen even contact hebben... |
|
||||
|
||||
Prima ik stuur je morgen de ifoonblog repo, dan kan je die verwerken in de X repo
We spreken elkaar morgen ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Carrier logo verdwenen
Hallo,
Vanavond deze Ifoneguide ext preffs geinstalleerd en mee zitten spelen in Instellingen Tweaks. Probleem: nu ben ik alleen mijn eerder geinstalleerde Tmobile logo tje kwijt. Als ik opstart met de iPhone verschijnt het logo samen met gsm ontvangst sterkte en Wi-Fi sterkte en rechts de batterij. Maar na zeer korte tijd verdwijnt het Tmobile logotje dus. Ik had eerst zelfs geen visuele/grafische weergave meer van gsm ontvangst sterkte en Wi-Fi sterkte en de batterij maar een weergave in cijfertjes. Na uninstall van de nieuwe pakketten en carrier logo en het daarna weer installeren van Carrier logo doet worden gsm ontvangst sterkte en Wi-Fi sterkte en de batterij weer goed weergegeven, alleen het carrier logo niet. Weet iemand hoe ik Carrier logo en deze ext preffs tesamen kan gebruiken? Tx Laatst gewijzigd door pim127; 26-05-08 om 22:38. |
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk zitten spelen met de fake-provider optie.
Die kun je op dit moment alleen maar resetten met het pakket Make it Mine van erica saduin. Dan komt je logo ook weer terug gok ik. |
|
|||
|
|||
Klopt, fake provider inderdaad. Ik ga het proberen met Erica...
Tx |
|
|||
|
|||
Onder welke van Erica's utils staat ie? Onder installer kom ik er vier tegen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb m gevonden en geinstalleerd. Maar er gebeurt niets. Heel even (zoals al eerder gebeurde) verschijnt Tmobile weer als logo, maar verdwijnt direct weer...
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem zelf niet geprobeerd met de logo's, dit moet even verder uitgezocht worden door Fab1Man en mijzelf. Probeer de logo's eens opnieuw te installeren ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb Make it Mine geinstalleerd (na de andere Logo tooltjes te hebben gedeinstalleerd). Bij het opnieuw opstarten verschijnt het logo'tje weer, maar verdwijnt ook weer direct...
Dit heb ik ook gedaan met Big Boss' carrier logo en die van Fab1man. Dam weet je dat. Ik ben benieuwd of het jullie lukt, ik zie het logotje graag trug. |
|
|||
|
|||
!!!!!! Ik heb m weer! In het prograammatje van Erica Tmobile ingetikt en ik krijg 'em weer terug, maar dan wel in de mooie versie van Big Boss.
|
|
|||
|
|||
Helemaal geweldig heren ! Ben vooral blij met die mail sound !
|
|
||||
|
||||
Ik heb nogwat op te merken op die modded music player van croiman.
Als ik hem installeer veranderd het volgende niet (vorige, pauze, next buttons) zie screenshot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|