Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Ik heb nogwat op te merken op die modded music player van croiman. Als ik hem installeer veranderd het volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Update: Ik zie dat croiman me die icoontjes niet heeft gestuurd. Het gaat om de knoppen op jouw plaatje en het playknopje naast de batterijindicator. Croiman is de hele week weg voor zijn werk, dus de update zal wel tot eind deze week op zich laten wachten. De Modded Music Player kun je gerust gebruiken. Laatst gewijzigd door Fresh; 27-05-08 om 23:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dan heb je je logo trug, voor je verwijderd moet je alle instellingen van extra tweaks trug zetten zoals ze waren of het blijft staan in procenten (batterij) zoals je veranderd hebt. @ Fresh : zal het pakket bekijken en je de missende files doormailen.
|
||||
|
||||
het woord wat is ingevuld bij fake carrier gewoon wissen en een reset van instellingen doen en voila daar is je custom netwerk afbeelding trug
|
|
||||
|
||||
Grappig
Translated version of http://www.iphones.ru/iNotes/3706/ http://www.hackint0sh.org/forum/show...t=22038&page=5
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
in Russian ??? sweet
|
|
|||
|
|||
Laat maar heb het inmiddels al voor elkaar
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3 Laatst gewijzigd door macmichel; 02-06-08 om 15:15. |
|
|||
|
|||
Misschien aardig om te vermelden dat de iFoneguide eXperimental pakketten de meest gedownloade pakketten zijn uit alle iFoneguide repo's.
Croiman is in alle haast nog vergeten hier te melden dat zijn "Psycho Installer Mod" afgelopen week aan de iFoneguide eXperimental repo is toegevoegd. Ik vind hem persoonlijk erg mooi! Goed werk, jongens! |
|
||||
|
||||
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 04-06-08 om 01:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door croiman; 04-06-08 om 14:00. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hierbij de screenshot van Safari controls in dezelfde stijl als de music controls, die eindelijk klaar is, ga nu beginnen aan de foto-browser controls.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kga vandaag hele grote veranderingen maken op mijn iPhone (hopelijk) Je zal het zeker zien. |
|
||||
|
||||
En hier de screenshot van de foto-browser control mod in de stiojl van safari en mobile musicplayer.
Ga 1 pakketje maken voor de safari, Foto-browser en de MobileSMS.app mod (waar k nog aan bezig ben) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ga effe pauze nemen, word zot van al die png's hier die rond zwerven over pc, voor het weekend in ieder geval is ook de mod klaar voor mobile sms.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hierbij screenshots van de mobile SMS app in je iphone, let vooral op de multi send, (meerdere contact personen) nieuw sms maken,kleur send button en selecteren contact enz....
Hopelijk komen deze ook in de repo samen in een pakketje met safari, foto-album controls en deze dan de mobileSMS app. geef jullie mening erover op mijn profiel bij foto-albums, enjoy the pics !!! |
|
||||
|
||||
nice work
dacht op de eerste foto cowboy henk te herkennen als figuurtje toch messengerfiguurtjes geworden |
|
||||
|
||||
Citaat:
K vind t wel passen. Die ander krijg je alleen te zien als je naar meerdere contacten eenzelfde sms verstuurd. |
|
||||
|
||||
Hi
Tweede post hier na veel te lezen. Super werk door iedereen die hier aan meewerkt btw! Nu heb ik alleen een klein vraagje ivm carrier logo's. Ik heb een abonnement bij telenet in België voor mobiele telefonie. Toen ik mijn nokia gebruikte kwam er bij operator telenet te staan, ook al gebruikt telenet het mobistar netwerk. Nu krijg ik de mobistar naam op het scherm te zien van mijn iphone. Kan die gefixed worden in carrier logo pack? Of herkent de iphone dit niet? Is zelfde netwerk, maar andere naam... Mobistar logo is ook mooi, is gewoon een vraagje Laatst gewijzigd door Astro; 05-06-08 om 15:36. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|