Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) update : De update van Croiman's Psycho Super Prefs is uit, versie 1.1. Hiermee zijn de rest van de iconen die niet werden mee geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
update : De update van Croiman's Psycho Super Prefs is uit, versie 1.1. Hiermee zijn de rest van de iconen die niet werden mee geinstalleerd er nu wel in, nu passen alle iconen bij elkaar, je kunt gewoon updaten of als je ze nog niet hebt installeren via source ifoneguide.nl/exp in de map exp.
Meer info vind je hier op ifoneguide.nl
|
|
|
|||
|
|||
Wat kunnen we nog meer van je verwachten, croiman???
|
|
||||
|
||||
De safari, controls en Foto-browser controls in de stijl van de MusicPlayer mod.
en paar aanpassingen van MobileSMS en dan ben k er nog eentje aant uitzoeken om deze samen in 1 pakketje te laten steken door jou hihihih. Screenshots hiervan op mijn profiel foto-album algemeen. |
|
|||
|
|||
Doe maar aparte pakketten. Ik zal die iFoneguide groep hier eens opengooien, maar ik weet nog niet goed hoe dat werkt!
|
|
||||
|
||||
De foto-browser en Safari controls kan k je al doormailen.
|
|
|||
|
|||
De iFoneguide interessegroep hier op dit forum.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Juist, dat bedoel ik. Ik ga op onderzoek uit.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De Psycho Safari mod van croiman is zojuist live gegaan!
http://www.ifoneguide.nl/?p=147 |
|
||||
|
||||
Cool, ziet er goed uit. Nice work Fresh
|
|
||||
|
||||
De foto-browser mod is online in de repo en op ifoneguide hier
Vandaag is ook de Other.Artwork klaar zodat alles op alkaar is afgestemd tot in detail van mods die niet via apps konden gemod worden zoals : het vuilbakje bij fotobrowser rechts onder vo wissen afbeeldingen. Knoppen enz nog vele meer kleine zaken die je afwerking van software nog dat ietsje meer geven. |
|
|||
|
|||
Knap werk, croiman!
|
|
||||
|
||||
Thanks
Als laatste de Other.artwork aangepast zodat deze alles aan elkaar aansluit voor de mods, zoals het vuilbakje bij slide show mod enz.... en nog veel meer. Alles past bij elkaar, meer zien? screenhots hier : Nieuwe album Screenshots "Psycho" Mods Laatst gewijzigd door croiman; 14-06-08 om 18:27. |
|
||||
|
||||
De sms mod komt een van dezer online in de ifoneguide.nl/exp repo, zijn bezig met testen , daarna komt de Other.artwork mod uit.
|
|
||||
|
||||
Croiman als ik die slider van jou installeer veranderen de bars niet???
hoe kan dat???? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die denied acces slider bedoel je van andere repo? Na installatie moet je je iphone herstarten, en die slider is normaal wit, k heb die groen gemaakt. En de afbeelding laten zakken. |
|
||||
|
||||
ik bedoel die sliders die je ook in de music player gebruikt dat het niet blauw maar meer paars achtig is bij de ON/OFF sliders
Kan jij mij trouwens jou repo van die acces denied enzo een update naar mij sturen?? vind die in groen veel vetter PS weet jij de source voor summerboard? staat bij mijn installer er neit tussen namelijk Alvast bedankt |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|