Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt inderdaad gelijk. Bij de uninstall wordt het G blokje opnieuw gebackupped! Deze ben je dus helaas kwijt (ik heb 'm nog en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je hebt inderdaad gelijk. Bij de uninstall wordt het G blokje opnieuw gebackupped! Deze ben je dus helaas kwijt (ik heb 'm nog en ik zal 'm je even uploaden)!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
o oke hartstikke bedankt
ik zie je file tegemoet ben van plan om je geuploade bestand via iphonebrowser op mijn iphone te krijgen moet alleen even googlen hoe alvast bedankt Laatst gewijzigd door Bionic_Eye; 14-05-08 om 17:47. |
|
|||
|
|||
Zie de bijlage voor de afbeeldingen. Deze moet je in volgende map zetten:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Fab1Man; 14-05-08 om 17:54. |
|
|||
|
|||
Kan je misschien even kijken of je het goede bestand geupload hebt
want als ik deze kopieer naar de map dan gebeurd er niks ik krijg ook geen preview na renamen als ik de backup terugzet krijg ik weer een g |
|
|||
|
|||
Wat doe je precies? Je moet de .png's eruit halen en die in de desbetreffende map kopieren.
|
|
|||
|
|||
hahaha ik dacht je upload alleen fso_gprs_on
dus ik ging uitpakken toen renamen daarna merkte ik pas dat hij voor de tweede keer ingepakt was zag dat de grootte van het bestand te groot was het is gelukt harstikke bedankt |
|
||||
|
||||
iFoneguideX: veel nieuwe goodies om je iPhone te pimpen
De iFoneguideX Repo - de experimentele repository van iFoneguide - heeft de laatste tijd veel updates gekregen, met name dankzij het harde werk van iPhoneclub-forumgebruiker Fab1Man. Een bijzondere toevoeging is de Nederlandse spellingscontrole in combinatie met AZERTY-toetsenbordweergave voor onze zuiderburen.
Lees verder over: iFoneguideX: veel nieuwe goodies om je iPhone te pimpen Tag: |
|
||||
|
||||
Laat maar komen de heerlijke software........
|
|||
|
|||
Sinds ik het Carrier Logo Pack installeerde werkt mijn installer niet meer. Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. Ook krijg ik geen logo'tje te zien van mijn provider, maar gewoon de tekst...
|
|
||||
|
||||
Hoi allemaal,
ik heb het carrier logo pack van ifoneguide geinstalleerd met de provider kpn zoals je bij de preview ook kan zien is (als je de visual installeert(kweet niet zeker of het zo heet maar je kan het zien op het bijgevoegde plaatje)) zit er een hele grote ruimte tussen het logo kpn en het Wi-Fi logo hebben jullie hier een fix voor ofzo. het logo vint ik wel mooi het past er mooi in alleen ik vind die ruimte er tussen heel vervelend. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Heren, help. Ik heb de http://ifoneguide.nl/exp toegevoegd bij mijn sources. Maar er verschijnt verders helemaal niets. Het adres staat gewoon bij de sources, wel bij uncategorized, maar in het install menu bij categories staat niets. Ook de nieuwe packages waarover hier gesproken wordt kan ik nergens terugvinden. What's wrong?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
paar keer refreshen? iphone herstarten? of de repo ligt even uit?
|
|
|||
|
|||
Refreshen en restarten is niet de oplossing, dan zal die repo er wel uit liggen. Het is tenslotte nog zondag. Morgen weer een dag.
|
|
|||
|
|||
hoe kan dat nou? Ga eens naar http://www.ifoneguide.nl. Kun je wel gewoon op de (nieuwe) site komen?
|
|
||||
|
||||
Ja hoor dat kan Maar installer heeft vandaag wat problemen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
LET OP !!
Aan alle Belgen op dit forum: download de files van de repo "ifoneguide.nl/exp" NIET !!! Heb dit gedaan, en toen liep mn foon helemaal vast, zodat ik nu ALLES kwijt ben :'(
|
|
||||
|
||||
ik ben belg en heb er van geinstalleerd en geen probleem hoor...
|
|
|||
|
|||
Wat een paniek, zeg! Wat is er aan de hand? Kun je iets specifieker zijn? Wat heb je geinstalleerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office Pakketten | Rene3g | iPad algemeen | 4 | 03-08-10 19:44 |
TomTom: Nieuwe versie online | RudydG | iPhone Navigatie | 0 | 22-06-10 21:21 |
iPhone: nieuwe Quickpwn opnieuw online, | inny | Jailbreak | 6 | 28-08-08 12:33 |
|
|