iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone heb aangesloten op het stroomnet (om de batterij op te laden) dan doet het aanraakscherm het niet meer goed. Dan klik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet
Als ik mijn iphone heb aangesloten op het stroomnet (om de batterij op te laden) dan doet het aanraakscherm het niet meer goed. Dan klik ik bijvoorbeeld ergens boven op het scherm iets aan en registreert de iPhone alsof ik onderaan het scherm iets heb aangeraakt.
Hebben meerder mensen hier last van? Ik heb er zelf al jaren last van, eerst met mijn iPhone 3G[S] en nu nog steeds met m'n iPhone 4 (@ iOs 5). Ook maakt het niet uit waar ik hem oplaad of ik dat nu in zeeland bij m'n ouders doe of in Eindhoven of in Breda waar ik op kamers zit/zat. Mijn vrienden die ook een iphone hebben hebben hier geen last van :S, vind het maar vreemd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hier v/d zomer ook last van.
Na de update naar ios 5 eigenlijk niks meer van gemerkt. |
|
||||
|
||||
Heb je steeds bij wisseling van iPhone de backup van de vorige teruggezet? Dan is daarmee ook de softwarefout die bij de eerste is ontstaan steeds overgegaan naar de volgende. Herstel je iPhone en meld hem als nieuw aan, dus zonder de backup terug te zetten.
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook wel eens last van en heeft volgens mij met de aarding te maken (of het ontbreken daarvan).
Probeer eens tijdens het laden je Iphone zo vast te houden dat de metalen rand (zijkant) contact maakt met je hand. Bij mij werkt het touchscreen dan wel zonder problemen. Schijnt verder geen kwaad te kunnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft te maken met je oplader. Bij de originele heb je daar geen last van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone speaker werkt niet goed! | Ymen | iPhone algemeen | 1 | 10-02-11 18:01 |
rechter kant van scherm werkt niet goed | thijssie117 | iPhone algemeen | 1 | 26-11-10 13:04 |
iPhone 4, werkt niet goed. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 23 | 06-08-10 00:24 |
coverflow op iphone werkt niet goed!! | kelly | iPhone algemeen | 12 | 26-01-09 19:09 |
Iphone werkt niet goed | Larsmanson | Unlock [archief] | 8 | 31-03-08 18:29 |
|
|