//

Telkens opnieuw opstarten na plaatsen SIM

Telkens opnieuw opstarten na plaatsen SIM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb hier een 3GS die nukken vertoont. Het toestel (met firmware 5.01) werkt naar behoren zolang er geen SIM inzit. Zodra ik deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-11, 19:18
Eminent Eminent is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard Telkens opnieuw opstarten na plaatsen SIM

Hallo.
Ik heb hier een 3GS die nukken vertoont.
Het toestel (met firmware 5.01) werkt naar behoren zolang er geen SIM inzit.
Zodra ik deze er in steek gaat ie om de 2 minuten rebooten (is dit nu de Recovery Loop waarover ze praten?).
Het toestel zou sim-lock vrij moeten zijn (never-locked), ook zou er nooit een jailbreak op zijn toegepast.
Pogingen om het toestel te herstellen naar de huidige firmware of een oudere firmware werkt niet. Telkens krijg ik de foutmelding 3194. Ook na het invoeren van de regel in de hostfile. Wie stuurt me een beetje de goede kant op? Wordt er een klein beetje moedeloos van. Zit nu al een dag of 3 te googlen en sites als deze uit te pluizen zonder een helder idee te krijgen waar ik het moet zoeken.
Bedankt!
__________________
Wie wat bejaard, die beeft wat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-11, 04:55
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Te voor de hand liggend, maar toch even opmerken: al een andere sim geprobeerd?
In dit topic wordt uitgebreid ingegaan op foutmelding 3194.

Recovery Loop betekent overigens dat er, wat je ook probeert, steeds weer het 'connect to iTunes' venster verschijnt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 30-11-11, 07:22
Eminent Eminent is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad al een andere sim geprobeerd maar gaf hetzelfde probleem. De micro-sims van Ben zijn overigens bijna niet te verwijderen uit de iPhone. Vraag me dan ook af of er binnen niet iets is fout gegaan met de contacten. Bedankt voor je verwijzing naar dat topic. Ik ga het eens doorspitten.
  #4  
Oud 30-11-11, 09:19
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminent Bekijk bericht
De micro-sims van Ben zijn overigens bijna niet te verwijderen uit de iPhone. Vraag me dan ook af of er binnen niet iets is fout gegaan met de contacten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminent Bekijk bericht
Hallo.
Ik heb hier een 3GS die nukken vertoont....
Ehm.... In een 3Gs gaat geen micro sim hea... Dus dat dat moeilijk gaat, wil ik wel geloven....
  #5  
Oud 30-11-11, 15:18
Eminent Eminent is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Dat klopt. En ik bedoel ook niet dat ik die erin gestopt heb. Die micro-sim is uitdrukbaar. Ik heb het idee dat daar het probleem in zit als je hem wilt verwijderen. Net of ie achter het randje van die micro-sim blijft hangen ofzo.
  #6  
Oud 30-11-11, 19:21
Eminent Eminent is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Heb vandaag de iPhone open gemaakt. Hij blijft inderdaad met het randje van de uitdrukbare micro-sim achter de behuizing van de iPhone zitten. Contacten van de sim-card reader was niets mis mee.
Later heb ik een herstel-functie gedaan op een andere PC. Dit lukte zonder foutmelding 3194. Nu werkt de iPhone weer naar behoren. Bedankt voor het meedenken mannen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi verbinding telkens opnieuw verbinden thijsleuverink Wi-Fi 8 24-06-11 01:15
Wi-Fi telkens opnieuw starten? stellaferox Wi-Fi 9 26-03-11 21:00
iPhone: SHSH gegevens telkens opnieuw opslaan? Roccade Jailbreak 11 08-12-10 12:55
Telkens opnieuw invoeren Djosjowa Wi-Fi 2 22-12-09 07:45
iphone star telkens opnieuw op ! mm11mm11 Archief 1 02-06-09 17:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.