Tweede iPhone aanmelden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah oke, op die manier. Da's idd zoals je zegt "Bijzonder ... " Welke Apple-id staat in de telefoon van je vrouw (Instellingen -> Store)?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ah oke, op die manier.
Da's idd zoals je zegt "Bijzonder ... " Welke Apple-id staat in de telefoon van je vrouw (Instellingen -> Store)? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Naar aanleiding van de opmerking van Rav3n: het wordt nog meer bijzonder. De telefoon staat aangemeld bij haar eigen AppleID. Ze heeft ook al een (gratis) app geïnstalleerd via haar eigen AppleID. Ik scroll helemaal omlaag in de appstore en zie haar eigen AppleID. Maar...: gisteren kwam de update voor whatsapp in de apstore. Ik wilde die updaten voor haar en wat zie ik? Dat updaten ging via mijn AppleID. Haar telefoon loopt nu op twee verschillende ID's.
Wie o wie heeft hier iets zinnigs over te zeggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Aanmelden op Itune | Adonny | iTunes | 2 | 05-07-12 15:13 |
Hardware: niet automatisch aanmelden iPhone op TomTom houder? | joost0312 | iPhone Navigatie | 0 | 02-09-10 18:02 |
Windows: Itunes aanmelden | Vomera | iTunes | 20 | 03-01-10 22:54 |
Aanmelden iPhone Developer Program zonder creditcard? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 06-08-09 11:37 |
|
|