4s verbind niet met bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit een common probleem, zijn er nog mensen die dit ondervinden? Ik kan mijn 4s niet verbinden met mijn ipad2 of andere toestellen? Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4s verbind niet met bluetooth
Is dit een common probleem, zijn er nog mensen die dit ondervinden?
Ik kan mijn 4s niet verbinden met mijn ipad2 of andere toestellen? Is dit een hardware of software probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit zijn de standaard BT-mogelijkheden van de iPhone/iPad...
Wil je meer uitgebreide mogelijkheden dan zal je je moeten wenden tot de appstore of cydia... |
|
|||
|
|||
De iPhone is heel erg beperkt wat Bluetooth betreft, het is dus géén probleem, het hoort.
|
|
|||
|
|||
Ik zei erbik mijn ipad2
Het vind zelfs mikn ipad 2 en vice versa? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 11:13 ---------- Het vindt niet mijn ipad2 en vice versa? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar vroeger lukte dit toch wel, met de gwne iphone4?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe check ik dat mijn iphones BT toch werkt? Volgens mij doet hij het niet!
|
|
||||
|
||||
Door een van de dingen te proberen die ondersteunt wordt. Zie de post van Wally.
|
|||
|
|||
Wat wil je via bluetooth gaan delen dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan kun je niets doen met je BT van iphone
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad verbind niet met router | donnywals | iPad algemeen | 6 | 26-07-11 12:47 |
Iphone verbind niet met bluetooth radio. | FreakoW | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-10-10 20:20 |
HELP!! Iphone verbind niet met TomTom Car Kit | Iphoner75 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 16-03-10 10:45 |
Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! | Dirkeijkemans | Archief | 2 | 02-12-09 19:47 |
Verbind met iTunes? | JohnnyGui | iPhone Apps | 3 | 24-04-09 17:16 |
|
|