Iphone 4 donkere vlek scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door leider1000 Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie van Apple vanaf de datum dat je je iPhone registreert Heb t even nagraagd van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar hoe zit t dan na die ene jaar van wehkamp.. naar wie moet je t dan opsturen? Naar apple ja dat weet ik.. maar hoe kom je daarin in aanmerking?. Sent with htc Sensation XE. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kom er anders zelf eens eerst achter waar JOU iPhone vandaan komt.. lijkt me een beetje nutteloos om van elke winkel te vragen hoeveel garantie ze bieden.
verder, zo ver ik weet geeft Apple maar 1 jaar garantie. Hier bestaat veel commotie om, maar ik heb nog niet gehoord dat ze nu ineens 2 jaar garantie bieden zie: Verkoopvoorwaarden - Apple Store (Nederland) en: Apple garantie is 1 jaar maar na zeuren al gauw 3 jaar |
|
|||
|
|||
De nederlandse wet stelt dat ALLE smartphones 2 jaar fabrieksgarantie hebben dus ook een iPhone als je hier voor in aan merking wil komen moet je naar een Apple service provider die je kan vinden door middel van hun website
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus even naar wat zaken rondgebeld maar iedereen stuurt je door naar je eigen provider. Ook de icentre heb ik gebeld, en ook deze sturen me door naar de provider.
Dus de provider lijkt de enige oplossing?! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
'' Hoi A., als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van wehkamp.nl. Mogelijk verwijzen wij je naar de servicedienst/helpdesk voor een snellere afhandeling. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het specifieke apparaat en/of merk helpen jou dan bij het oplossen van de artikelklacht. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht. Dus het wordt via ons geregeld. Voor meer informatie over garantie & reparatie verwijs ik je ook naar de volgende pagina: http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KGR&Page=INF ^Alwin '' |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g S Donkere scherm | Taufieq | iPhone algemeen | 3 | 07-06-11 12:33 |
Vlek in de camera iPhone 4 | rsnhakan | iPhone algemeen | 9 | 18-04-11 20:28 |
donkere plek op het beeldscherm? | kev. | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 09:29 |
Blauwe Vlek op iPhone 4 | borgqueenx | iPhone algemeen | 10 | 19-08-10 01:09 |
Grijze vlek in scherm (2G) | richard250 | iPhone algemeen | 4 | 14-04-10 22:22 |
|
|