Carrier update KPN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus ook hetzelfde probleem, sinds ik die KPN update heb geïnstalleerd, gaat mijn batterij heeeel snel leeg.. Hoe kan ik dit het beste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook hetzelfde probleem, sinds ik die KPN update heb geïnstalleerd, gaat mijn batterij heeeel snel leeg..
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Als ik mijn iphone helemaal opnieuw installeer..raak ik dus al mijn gegevens kwijt..??? Kan iemand mij tips geven? Ik kan namelijk geen backup terug zetten anders komen de instellingen weer terug... @mrijnn Ja ik heb dat ook ervaren! Als je bij je instellingen ''iphonekpn.nl'' dan kan je geen Shazam gebruiker. Als je die instellingen veranderd dan zou dat wel mogelijk zijn, maar gaat je snelheid vors omlaag! Ik gebruik nu op dit moment daarom geen Shazam meer maar Soundhound.. en ik moet zeggen het werkt perfect! Ik vind het alleen wel beetje raar waarom Shazam eigenlijk op 3G niet werkt.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Officiele Carrier Logos KPN, Vodafone, T-Mobile NL | gerarddvb | Jailbreak apps en thema's | 80 | 22-01-12 14:57 |
KPN NL 9.2 Carrier Update op 11-12-2010 | Motormuis | KPN | 45 | 12-04-11 16:24 |
carrier logo kpn | lmwj | Jailbreak apps en thema's | 30 | 07-12-09 01:42 |
KPN carrier | jurrian | Archief | 2 | 04-02-09 20:38 |
|
|