Computer niet langer gemachtigd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, steeds als ik mijn iphone aansluit krijg ik de melding : Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps enz. als ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Computer niet langer gemachtigd
Hallo allemaal,
steeds als ik mijn iphone aansluit krijg ik de melding : Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps enz. als ik op machtigen klik en mijn wachtwoord invoer geeft hij aan : er heeft zich een fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer Heeft iemand dit al mee gemaakt en mogelijk al een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens de machtiging(en) in te trekken en dan je computer opnieuw te machtigen.
(iTunes > geavanceerd >.......) Is iTunes ge-update? Succes!
|
|||
|
|||
Ja iTunes is ge-update
Ik kan niet op geavanceerd klikken omdat ik de volgende melding krijg: Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps enz. Als u deze computer niet machtigt worden 13 apps verwijderd. |
|
|||
|
|||
- Back-up maken middels iCloud (dan zijn je apps e.d. ook opgeslagen bij je account), op je iPhone via je account.
- iTunes eraf gooien en opnieuw installeren. - inloggen met je iTunes account - zo zou het, in principe, moeten lukken. |
|
|||
|
|||
via store (bovenin) op computer machtigen drukken.
zou kunnen werken. |
|
|||
|
|||
Store>deze computer machtigen>username+password>voila!
|
|
|||
|
|||
Hallo beste mensen,
Ik ondervind nu al een paar weken (en voor de tweede keer) dit irritante probleem met iTunes. Ik heb een iPhone 4 en heb altijd gewoon muziek etc op mijn telefoon kunnen zetten, tot een paar weken terug ik plots de melding kreeg bij het syncen: 'iPhone kan niet worden gesynchroniseerd wegens onvoldoende toegangsbevoegdheden.' (Dit probleem heb ik al eens eerder gehad met de iPad en weet niet mee hoe en óf ik dat toentertijd heb opgelost. ) Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd. Alles van iTunes en bijbehorende software etc eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs. Ik probeerde verder met mijn computer in iTunes de machtiging in te trekken of toe te voegen, maar daar krijg ik de melding: 'Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer. Herstel de installatie van iTunes in het configuratiescherm' Maar als ik dat doe in het configuratiescherm, krijg ik de windowsmelding dat hij de informatiebron niet kan vinden. Verder geeft iTunes ook aan dat bij de poging tot synchroniseren, er onvoldoende ruimte is, terwijl er meer dan voldoende ruimte is. Tevens krijg ik de melding dat als ik een reservekopie wil maken, er geen machtigingsinformatie is voor mijn apps. Ik kan de machtiging ook niet toevoegen omdat ik dan bovenstaande melding over de machtigingsinformatie krijg. Ik ben echt ten einde raad, heb ook contact gehad met Applecare, maar die hebben mij ook niet verder kunnen helpen en heb ook geen oplossingen op internet gevonden die mij kunnen helpen. Hopelijk hebben jullie de oplossing beschikbaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller, Portable Uninstaller |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al 5 computers gemachtigd? | flashingst | iPhone Apps | 2 | 01-06-11 13:48 |
pc's niet gemachtigd om apps over te zetten | bartike | iPad algemeen | 2 | 01-02-11 19:20 |
computer niet meer gemachtigd/niet synchroniseren | Caroline17 | iPhone Apps | 2 | 07-10-10 17:18 |
iPhone 3G reageert niet langer (3.1.2) | ChiTheDesigner | iPhone algemeen | 3 | 27-01-10 14:15 |
Computer niet gemachtigd | Dragon | Archief | 1 | 21-06-09 22:55 |
|
|