//

Computer niet langer gemachtigd

Computer niet langer gemachtigd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, steeds als ik mijn iphone aansluit krijg ik de melding : Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps enz. als ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-12, 17:46
12345 12345 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Computer niet langer gemachtigd

Hallo allemaal,

steeds als ik mijn iphone aansluit krijg ik de melding : Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps enz. als ik op machtigen klik en mijn wachtwoord invoer geeft hij aan : er heeft zich een fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer


Heeft iemand dit al mee gemaakt en mogelijk al een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-12, 19:54
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

Probeer eens de machtiging(en) in te trekken en dan je computer opnieuw te machtigen.

(iTunes > geavanceerd >.......)

Is iTunes ge-update?

Succes!
__________________
~When nothing goes right... go left~
  #3  
Oud 23-01-12, 20:04
12345 12345 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Ja iTunes is ge-update
Ik kan niet op geavanceerd klikken omdat ik de volgende melding krijg: Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps enz. Als u deze computer niet machtigt worden 13 apps verwijderd.
  #4  
Oud 23-01-12, 20:37
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

- Back-up maken middels iCloud (dan zijn je apps e.d. ook opgeslagen bij je account), op je iPhone via je account.
- iTunes eraf gooien en opnieuw installeren.
- inloggen met je iTunes account
- zo zou het, in principe, moeten lukken.
  #5  
Oud 26-01-12, 17:22
ubarhenk ubarhenk is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 7
Standaard

via store (bovenin) op computer machtigen drukken.
zou kunnen werken.
  #6  
Oud 22-02-12, 17:29
Scotth Scotth is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 80
Standaard

Store>deze computer machtigen>username+password>voila!
  #7  
Oud 26-02-15, 17:02
do0rnro0sje do0rnro0sje is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

Hallo beste mensen,

Ik ondervind nu al een paar weken (en voor de tweede keer) dit irritante probleem met iTunes. Ik heb een iPhone 4 en heb altijd gewoon muziek etc op mijn telefoon kunnen zetten, tot een paar weken terug ik plots de melding kreeg bij het syncen:

'iPhone kan niet worden gesynchroniseerd wegens onvoldoende toegangsbevoegdheden.'

(Dit probleem heb ik al eens eerder gehad met de iPad en weet niet mee hoe en óf ik dat toentertijd heb opgelost. )

Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd. Alles van iTunes en bijbehorende software etc eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs. Ik probeerde verder met mijn computer in iTunes de machtiging in te trekken of toe te voegen, maar daar krijg ik de melding:
'Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer. Herstel de installatie van iTunes in het configuratiescherm'

Maar als ik dat doe in het configuratiescherm, krijg ik de windowsmelding dat hij de informatiebron niet kan vinden.

Verder geeft iTunes ook aan dat bij de poging tot synchroniseren, er onvoldoende ruimte is, terwijl er meer dan voldoende ruimte is.

Tevens krijg ik de melding dat als ik een reservekopie wil maken, er geen machtigingsinformatie is voor mijn apps. Ik kan de machtiging ook niet toevoegen omdat ik dan bovenstaande melding over de machtigingsinformatie krijg.

Ik ben echt ten einde raad, heb ook contact gehad met Applecare, maar die hebben mij ook niet verder kunnen helpen en heb ook geen oplossingen op internet gevonden die mij kunnen helpen.

Hopelijk hebben jullie de oplossing beschikbaar.
  #8  
Oud 26-02-15, 17:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door do0rnro0sje Bekijk bericht
Maar als ik dat doe in het configuratiescherm, krijg ik de windowsmelding dat hij de informatiebron niet kan vinden.
Dat is niet voldoende. Verwijder iTunes inclusief alle registry entries met Revo Uninstaller. Herstart de computer en installeer dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw. Machtig dan de computer.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller, Portable Uninstaller
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Al 5 computers gemachtigd? flashingst iPhone Apps 2 01-06-11 12:48
pc's niet gemachtigd om apps over te zetten bartike iPad algemeen 2 01-02-11 18:20
computer niet meer gemachtigd/niet synchroniseren Caroline17 iPhone Apps 2 07-10-10 16:18
iPhone 3G reageert niet langer (3.1.2) ChiTheDesigner iPhone algemeen 3 27-01-10 13:15
Computer niet gemachtigd Dragon Archief 1 21-06-09 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.