ik krijg mijn aanbieder niet ingesteld, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone4 online gekocht, deze is gejailbraket om de simlock er af te krijgen, hij is up to date, alles werkt maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik krijg mijn aanbieder niet ingesteld,
ik heb een iphone4 online gekocht, deze is gejailbraket om de simlock er af te krijgen, hij is up to date, alles werkt maar ik krijg aleen mijn aanbieder ( mobistar) niet ingesteld, als ik op handmatig zoeken druk, zegt hij,: netwerklijst kan niet worden geladen
wat moet ik doen ?? Laatst gewijzigd door kaaayy; 27-01-12 om 19:03. Reden: tipfout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
aanbieder instellingen, iphone, jailbrake problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg mijn smsn niet | pjc91 | iPhone algemeen | 6 | 17-06-10 18:24 |
Krijg Gmail niet ingesteld? | Terrarabo | iPhone algemeen | 2 | 11-03-10 17:04 |
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload | merelvandooren | iPhone algemeen | 5 | 28-11-09 00:50 |
Krijg mijn horloge niet ingesteld na 1.1.3 | cort | Archief | 1 | 04-02-08 21:57 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|