//

iPhone 4S probleem

iPhone 4S probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds half januari ondervind ik problemen aan mijn iPhone 4S die ik sinds 29 oktober heb via T-Mobile. Het is namelijk twee keer voorgekomen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-12, 22:09
ertje20 ertje20 is offline
• iOS 8.3
• iPadOS 15.0
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard iPhone 4S probleem

Sinds half januari ondervind ik problemen aan mijn iPhone 4S die ik sinds 29 oktober heb via T-Mobile. Het is namelijk twee keer voorgekomen dat mijn iPhone heel heet is geworden uit het niets en ik 'm uit moest zetten. Ook het batterijprobleem dat onder de iPhone gebruikers algemeen wel bekend is is sinds dien ook sneller aan het leeg gaan, gemiddeld 5% per uur.

Vanaf het begin had ik al de adviezen voor een langere batterijduur van de berichtgeving van iPC opgevolgd, dus de GPS uit, push berichten van apps uit gezet en dat soort dingen en dat ging altijd goed tot half januari.
Het opvallend dat het is gekomen na de lancering van iTunes Match, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik heb namelijk die dienst ook genomen voor een jaar. Misschien dat het fout gaat met synchroniseren.

Nu voel ik de iPhone steeds warm worden zo af en toe en zie dat hij dan "Geen service" aangeeft en als ik 'm op de vliegtuigmodus zet dan koelt ie weer af, dus het heeft iets met de verbindingen te maken met T-Mobile lijkt me, maar wat dat weet ik niet.

Ik ga er vanuit dat de bovenstaande genoemde problemen niet als normaal beschouwd worden en ben eigenlijk een beetje ten einde raad. En hoop met mijn verhaal hier te plaatsen andere mensen te vinden die dit ook hebben en misschien de mogelijke oplossing te hebben gevonden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-12, 20:19
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Al eens hersteld en geen backup terug gezet?
  #3  
Oud 30-01-12, 20:33
ertje20 ertje20 is offline
• iOS 8.3
• iPadOS 15.0
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

Niet dat ik weet dat ik hersteld heb, maar misschien bedoel je het updaten van iOS 5 dat daar iets mis is gegaan? Maar dat is al langer geleden dan sinds de problemen zich voordoen.
  #4  
Oud 30-01-12, 23:32
aurorejamotte aurorejamotte is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Soms valt mijn iPhone 4S zomaar uit. heel vervelend
  #5  
Oud 31-01-12, 20:20
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ertje20 Bekijk bericht
Niet dat ik weet dat ik hersteld heb, maar misschien bedoel je het updaten van iOS 5 dat daar iets mis is gegaan? Maar dat is al langer geleden dan sinds de problemen zich voordoen.
Ik zou het toch eens proberen. iOS 5.0.1 opnieuw installeren en dan geen backup terug plaatsen, je weet het nooit...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd Biancag66 iPhone algemeen 1 21-08-11 18:42
iPhone: iphone probleem Robske86 Jailbreak 2 18-02-10 10:04
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 00:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 15:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.