//

iPhone 4S videos naar PC Windows

iPhone 4S videos naar PC Windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een I-phone 4S. Onlangs filmpjes mee gemaakt. Problemen bij oploaden naar PC. Indien wel gelukt, erg slechte kwaliteit van filmpje. Beeld hapert en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-12, 23:36
Eagle1972 Eagle1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard iPhone 4S videos naar PC Windows

Heb net een I-phone 4S. Onlangs filmpjes mee gemaakt. Problemen bij oploaden naar PC. Indien wel gelukt, erg slechte kwaliteit van filmpje. Beeld hapert en geluid ook. Wat te doen??? Met name de wat grotere bestanden met de .mov extensie krijg ik niet op de PC. Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Eagle1972; 06-03-12 om 00:29. Reden: onvolledig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-12, 00:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Uploaden naar pc ben ik effe niet in mee wat je daarmee bedoelt?

Ist gewoon overzetten je bedoelt ofzo dan?
  #3  
Oud 06-03-12, 07:19
Eagle1972 Eagle1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Ja idd gewoon overzetten. Ik heb gemerkt dat de grotere bestanden (>120 MB) niet worden overgezet naar de computer.De bestanden die wel overgezet zijn, zijn in Quicktimeplayer nauwelijks als filmpje af te spelen (beeld schokt, audio/video niet parallel). Daar ben ik zover dat ik die converteer. Maar ik krijg de grotere video bestanden nu niet van mijn I-phone. Moet echter wel want ik moet nog voor het eerst achtiveren en synchroniseren (nieuwe phone), en weet niet op de bestanden op mijn nieuwe phone dan bewaard blijven.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 maart 2012 om 06:36 ----------

Feitelijk wil ik gewoon weten hoe ik mijn grotere video/film bestanden (filmpjes van ong.4 minuten) van mijn I-phone 4S krijg. Met de converter kan ik altijd nog de extensie wijzigen. Met I cloud ben ik nog niet zo bekend, is ook begrensd met 5GB. Die is met een paar grotere filmpjes zo vol. Moet ik me nog inlezen in het I-cloud verhaal.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 maart 2012 om 08:17 ----------

Wat heb je nu aan een hele hoge resolutie wat video betreft op de I-phone (heb ja maar 16 GB) indien filmpjes NIET van de I-phone gehaald kunnen worden en op de computer gezet worden. Heb met copy/paste en slepen de meeste ovegezet. Heb nu nog 1 bestand (689 MB) die over moet.......vind he allemaal ongelofelijk omslachtig, moet er dan toch een I-mac aan te pas komen.... willen men dit op deze manier bereiken.
  #4  
Oud 07-03-12, 07:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Op het moment dat je je iPhone aansluit aan je pc komt er als het goed is een popupschermpje met de vraag wat je wilt doen. Door daar een keuze te maken kun je toch vrij vlot filmpjes e.d. overzetten.

Hoe oud is je PC overigens? Heeft die al wel USB 2.0?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 07-03-12, 09:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Wat heb je nu aan een hele hoge resolutie wat video betreft op de I-phone (heb ja maar 16 GB) indien filmpjes NIET van de I-phone gehaald kunnen worden en op de computer gezet worden. Heb met copy/paste en slepen de meeste ovegezet.
Als die Windows PC goed is ingesteld dan ziet Windows bij het aansluiten van een iPhone 4S een foto/video camera. Windows ziet dat aan de DCIM folder. Om die folder te benaderen is er niets speciaal nodig, dat werkt onder Windows allemaal met de PnP USB-drivers. Je moet dan wel Windows XP SP3 of later hebben.


Citaat:
vind he allemaal ongelofelijk omslachtig, moet er dan toch een I-mac aan te pas komen.... willen men dit op deze manier bereiken.
Dat is helemaal niet omslachtig. Als je video's wilt importeren van om het even welke HD video camera gaat dat op dezelfde manier.

Mensen die HD video gebruiken op een een PC hebben daar meestal speciale software voor zoals Pinnacle (Avid) Studio of zo iets. Dus Apple wil echt niet bereiken dat jij nu een Mac gaat kopen.

De clips die je gaat importeren zijn dus wel HD video, gecodeerd met een AVCHD h.264 1080p codec. Deze clips staan in .mov containers wat ongeveer hetzelfde is als een Windows .avi container.

Om AVCHD h.264 1080p video's af te spelen heb je ook een geschikte grafische chip/kaart nodig in die Windows PC.
  #6  
Oud 07-03-12, 13:34
Eagle1972 Eagle1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

2ALL,

Dank voor jullie reacties. Het heeft mij erg verbaasd dat ik alles kon transferen behalve die ene video (natuurlijk de leukste). Met copy/paste, slepen etc niet gelukt. Uiteindelijk met de Iphonebrowser software is het gelukt. In feite heb ik dat gechecked wat jullie aangaven (USB 2.0, juiste software voor video etc). Was aanwezig. Zoals gezegd het is gelukt met de browser.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's van windows naar iPhone FlyingUnicorn Muziek, foto & video 10 30-07-14 23:24
iCloud: sync zelfgemaakte videos naar andere iDevices pverheugt iCloud 2 19-10-11 20:05
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 19:01
Contacten op iPhone importeren naar Windows Coca iTunes 0 03-04-10 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.