Iphone wordt niet herkend windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enige tijd herkent geen enkele computer meer mijn iphone 4s. Zodra ik mijn iphone aansluit krijg ik direct de melding dat USB device ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt niet herkend windows
Hallo,
Sinds enige tijd herkent geen enkele computer meer mijn iphone 4s. Zodra ik mijn iphone aansluit krijg ik direct de melding dat USB device niet herkend wordt en niet correct werkt. De iphone zelf wordt wel opgeladen. Ik heb al meerdere computers geprobeerd, en andere kabels. Alles opnieuw geinstalleerd. Geen jailbreak. Iemand enig idee hoe ik kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Maak de dockconnector eens goed schoon, bijv. mbv luchtdruk.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
iphone wordt niet herkend door windows | huubke | iPhone algemeen | 13 | 03-04-11 11:29 |
Iphone wordt niet herkend | FudAX | iPhone algemeen | 1 | 11-03-10 16:11 |
iPhone 2G wordt niet herkend in windows | Tommzz | iPhone algemeen | 10 | 23-12-09 22:33 |
Iphone wordt niet meer herkend | paulvanwees | Archief | 0 | 27-06-08 22:48 |
|
|