iPhone laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen Ik ben in het bezit van een iphone 2g met firmware 2.0. Nu heb ik opeens een ( groot ) probleem. Je raadt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij laad niet meer op.
beste mensen
Ik ben in het bezit van een iphone 2g met firmware 2.0. Nu heb ik opeens een ( groot ) probleem. Je raadt het al, Mijn batterij laad opeens niet meer op. Ik heb nooit eerder problemen gehad met mijn iphone, dus dit is nieuw. Ik wou uitsluiten waar het aan lag, en daar was ik dus aan begonnen. Ik dacht eerst dat het aan firmware 2.0 lag, maar dat kon niet waar zijn, want de afgelopen 4 dagen laadden de iphone wel op en ik heb 2.0 al een week. Hij laad dus niet meer op sinds gister. Ik heb alle apps die ik gister heb geinstalleerd verwijderd, maar dat was het ook niet. De iphone is nog nooit gevallen. Er zit zelfs ( wat met die metalen achterkant erg moeilijk schijnt te zijn ) nog geen 1 krasje op. Iphone geeft geen foutmeldingen, en word gewoon in itunes herkent als mijn iphone. Hij zegt dat die oplaad, maar in werkelijkheid gebeurt dat dus niet. Ik heb al gezocht in dit forum, maar de oplossing op mijn probleem heb ik helaas niet kunnen vinden. Graag zou ik wat hulp, en als het mogelijk is zelfs een oplossing willen ontvangen. Als er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt, en het weer hebben verholpen, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn hier even te vermelden wat jullie hebben gedaan om hem weer normaal te krijgen. Mvg Help Edit: Het is opeens gelukt. Ik heb net nog een paar apps verwijderd, en daarna mijn iphone opnieuw aangezet, en de batterij was opeens helemaal vol. Ik ga nu die apps weer installeren om zo erachter te komen door welke app het komt, en dan zal ik dat voor jullie even melden. Wel raar eigenlijk. Dat een app uit de appstore je telefoon kan verpesten Laatst gewijzigd door alo-b; 25-07-08 om 13:17. Reden: Het is gelukt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe vervang je de aansluiting dan en waar kun je deze aankomen??
|
|
|||
|
|||
Batterij laadt niet normaal op
Mijn iPhone heeft sinds een tijdje problemen met opladen, voor zowel PC (itunes) als stopcontact. Hij wordt ook veel te warm bij het opladen. Wanneer ik dit zie:
probeer ik hem op te laden waarna het plaatje gewoon normaal verandert in: Daar blijft ie echter te lang op staan (na 8 uur nog steeds geen verandering). Wanneer ik soft-reset uitvoer en een half uurtje wacht, dan krijg ik hem aan waarna ik zie dat ie tot ongeveer 10% is opgeladen. Als ik hem zo in de lader laat zitten, dan zie ik het batterijlogo'tje met een bliksemschicht maar toch loopt ie dan héél snel leeg (als ik gewoon kijk dan springt ie van 9% naar 5% naar 2% om weer uit te vallen). Ik heb geprobeerd alles uit te zetten via SBSettings (ssh, bluetooth, Wi-Fi, 3g, gprs, telefoon) maar zelfs dan loopt ie nog even snel leeg. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen? |
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik waar het aan ligt. Ik had dat ook verleden week. Hang je iphone eens aan de officiele oplader in het stopcontact, niet aan je telefoon of verlengde usb kabel!!
|
|
|||
|
|||
Hij heeft het al op stopcontact geprobeerd Als het op stopcontact na 30 minuten nog niet werkt is er intern nog iets mis, wellicht dat de accu vervangen moet worden bijvoorbeeld.
Je hebt een heeeeele kleine kans dat een restore helpt omdat het ergens een softwarematig probleem kan zijn die het laadproces deels regelt. Aangezien de iPhone warm wordt lijkt me dit echter niet het geval, en lijkt het me het slimste om hem zo snel mogelijk ergens voor reparatie heen te brengen. |
|
||||
|
||||
Oeps, sorry, helemaal overheen gelezen. Dan heb ik zo even geen opties meer, want dat was ook het laatste wat ik nog kon doen. Let er wel op dat je usb kabel NIET verlengd is, want hij deed het eerst bij mij ook niet via stopcontact, omdat ik 2 verlengkabels eraan had hangen.
|
|
|||
|
|||
M'n iPhone is inmiddels helemaal volgeladen. Ik heb even soft-reset gedaan en minstens 2 uur erin laten zitten en dan aan doen. Blijkbaar laadt ie wel fatsoenlijk op zonder leeg te lopen als ik hem langer erin laat zitten (in ieder geval tot over de 20%).
Ik had trouwens nog gemerkt dat ik een klein stroomschokje voelde toen ik het tegen mijn oor hield tijdens het opladen. Ik zat daarom ook te denken aan hardwarematige fouten. Ik heb verder nog zo'n bodyguardz folie over alle kanten, ik weet niet of dat wat uitmaakt (misschien dat er bij het aanbrengen van de folie wat vocht in de telefoon terecht is gekomen, want je moet bij het aanbrengen van dat spul erop spuiten) |
|
||||
|
||||
Hmm, laat dat gezeur nu ook bij mij zijn gekomen na het aanbrengen van een shield. Ik was er al niet zo blij mee met al dat gespuit erop.
|
|
|||
|
|||
dit is een hardware matig probleem bijna zeker weten gebruik ipod-service.nl
gratis diagnose (kijken wat er mis is) veel goeie reacties op het forum het kan je dockconnector zijn (39 euro) of je accu natuurlijk (ook 39 euro) |
|
|||
|
|||
of je kan het lekker zelf doen kost je hooguit 15 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Batterij Dood?
Hey mensen,
Ik heb een Iphone 1e generatie 8 gb uit de US.. deze doet het niet meer omdat de batterij denk ik stuk is.. als ik hem in de computer stopt, veranderd hij meteen in dit tekentje. Verder start hij niet op na een aantal uurtjes want ik heb hem vanacht meer dan 10 uur opgeladen. in me laptop dan. als ik de kabel er uit haal en weer opnieuw in stop, dan lijkt het net alsof hij wil opstarten maar precies als het 2e apple logo verschijnt valt hij uit. en dat doet hij telkens tot max 4x en dan komt hij weer bij het symbool. is de batterij kapot? |
|
||||
|
||||
Zou kunnen, maar heb je al geprobeerd te laden via het stopcontact? Voor hetzelfde geld werkt het laden via USB (of via deze poort?) niet.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Iphone start en laadt niet meer op
Dag beste mensen,
Ik heb een iphone 1e gen met fw 2.1. Sinds 2 dagen heb ik geen netwerk en geluid meer. Geen ringtone, ipod of geluid van spelletjes. EN de iphone kan niet opgeladen worden. Als ik hem aan de stroom doe, gebeurt er niets. En nu is gaat de iphone niet eens meer aan. Ik wilde hem in DFU mode zetten maar hij gaat dus niet meer aan. Iemand een idee wat er aan de hand is ? Bij voorbaat bedankt ! ALVA |
|
||||
|
||||
Hoe is het probleem ontstaan? Spontaan?
|
|||
|
|||
Ja, het is spontaan onstaan.
|
|
|||
|
|||
itunes ziet hem niet?
|
|
|||
|
|||
Nee, itunes ziet hem niet.
Hij connect dan ook niet met de pc. |
Labels |
accu, batterij, fail, kapot, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carkit laadt iPhone niet op | PieJi | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-03-11 16:01 |
HELP, iPhone laadt niet meer op! | Erdg | iPhone algemeen | 5 | 11-02-11 12:07 |
iPhone 3G laadt niet meer op | Fuentes | iPhone algemeen | 4 | 06-08-10 14:40 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone laadt niet op | el.pasta | iPhone algemeen | 0 | 04-01-10 09:17 |
|
|