//

iPhone laadt niet op

iPhone laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het nu weer.. hij ligt aL een uur aan netstroom, en nu effe aan mijn laptop, hij laad niet op der blijft een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 07-08-09, 19:17
essepoester69's schermafbeelding
essepoester69 essepoester69 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard

ik heb het nu weer.. hij ligt aL een uur aan netstroom, en nu effe aan mijn laptop, hij laad niet op der blijft een klein rood streepje, ga het straks nog eens proberen.,,ik laad hem gewooo niet meer helemaal leeg lopen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 07-08-09, 23:15
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard

Heb je ook al geprobeerd om de iPhone(s) te herstellen? Desnoods in DFU mode?
  #103  
Oud 08-08-09, 09:31
essepoester69's schermafbeelding
essepoester69 essepoester69 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard

DFU mode!! ?nee dat heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik eens doen..maar tis mooi vervelend..ben gewooon bang om hem helemaal leeg te laten lopen..hahha.
thanks in ieder geval..
fijne dag
  #104  
Oud 08-08-09, 10:18
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard

DFU mode kun je vinden in de Wiki. Hier even de link: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Ik heb DFU mode nog nooit hoeven te gebruiken. Wel heb ik de iPhone al eens hersteld. Mocht iTunes een bericht geven met de vraag of de reservekopie moet worden teruggezet, kies dan voor nee. Want mocht er een error zijn, dan komt die ook terug in de reservekopie. Als beide opties niet werken, dan kun je hem ook nog tijdens het herstellen instellen als "nieuwe iPhone".
Wel moet je alles even opnieuw synchroniseren daarna en (eventuele andere) accounts opnieuw activeren.

Je hebt nu drie opties om het probleem te verhelpen. Als ze alledrie niet hebben geholpen, dan is er kennelijk een hardware probleem.

Succes! laat even weten of het gelukt is!

Laatst gewijzigd door juliantomoriati; 08-08-09 om 10:21.
  #105  
Oud 15-08-09, 20:43
JeroenD18 JeroenD18 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Exclamation iPhone 3G Weigert op te laden

Hallo iedereen,

Ik ben ongeveer een jaar in het bezit van een iPhone 3G, 16gig wit, momenteel met de 3.0 software. Toen ik enkele dagen geleden mijn iPhone wou opladen en de stekker er indrukte, gebeurde er helemaal niks. Geen bliepje, geen teken dat ie ging opladen, niks. Ook na een reset, aan/uitschakelen, en het proberen van een andere oplader en een andere kabel, laadt hij nog steeds niet op. Vannacht heb ik de iPhone de hele nacht aan een oplader laten liggen, uit weliswaar, maar hij doet nog steeds niks. Er is nog ongeveer 20% van de batterij over.
Ik hoop dat iemand mij een gouden tip kan geven, aangezien ik geen verzekering bij het abonnement heb genomen en de komende week ook nog niet in Nederland ben.
Ow misschien van belang, de iPhone gaf ong 2 dagen voordat hij niet meer wou opladen een stuk of 3x een melding dat "de accesoire niet geschikt was voor iPhone en dat aangeraden werd de vliegtuigmodus in te schakelen" , dit terwijl er geen accesoires oid aangesloten waren!

Met vriendelijke groeten,
Jeroen
  #106  
Oud 15-08-09, 20:49
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik vermoed dat er nogal wat vuil (of zelfs vochtschade) op de connector zit. Haal dit even weg (geen scherpe of metalen voorwerpen gebruiken) en probeer dan nog eens.
  #107  
Oud 15-08-09, 20:54
JeroenD18 JeroenD18 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

heb met een sateprikker al redelijk (heel) veel stof uit de connector gehaald, erin geblazen meerdere keren, etc. Dit heeft echter geen effect gehad. Ik ben een beetje angstig om er contactspray oid in te spuiten, of zou dit kunnen helpen?
  #108  
Oud 15-08-09, 21:00
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Met spuiten zou ik oppassen, doe het dan eerst op een doekje en maak het met doekje schoon. Als het al aardig schoon is zou opladen gewoon moeten werken, denk dan eerder aan een kapotte connector.
  #109  
Oud 15-08-09, 21:07
JeroenD18 JeroenD18 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de info. Is een kapotte connector te vervangen / repareren? En zo ja hoe / waar / hoe duur?
  #110  
Oud 15-08-09, 23:45
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Is te vervangen ja, via de zoekfunctie zijn wel wat bedrijven te vinden
  #111  
Oud 16-08-09, 09:47
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #112  
Oud 05-09-09, 00:54
Gamebusters Gamebusters is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: belgie
Berichten: 56
Standaard

Ik heb een Iphone 3gs 4dagen nieuw vandaag is hij opeens leeg gegaan(Wat heel snel was na 1 dag alleen muziek geluistert te hebben)
en nu heb ik hem aan de oplader gehangen. en nu staat er zo'n rood batterijtje en een stroomteken nou dat gaat goed dacht ik.
Dan valt hij opeens uit en dan kom ik bij het unlock screen en daar blijft hij 5 sec op staan daarna valt hij uit :S en begint weer bij het rode batterijtje met stroomteken:S en dat doet hij al een kwartier lang ik kom niet eens meeer in het springboard en home button en unlock button in gedrukt houden werkt ook niet:s
ik heb al gezocht maar op forum komen de mensen wel in het springboard en ik niet
iemand idee?

Mvg

Kan slotje op probleem opgelost

Laatst gewijzigd door iMario; 07-09-09 om 14:07. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #113  
Oud 05-09-09, 15:17
PsYroN's schermafbeelding
PsYroN PsYroN is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hasselt, België
Berichten: 11
Standaard

Je kunt mss ook melden hoe je hebt opgelost zodat andere mensen, die ook dat probleem kennen, het opgelost krijgen.
  #114  
Oud 06-09-09, 17:23
crystalclear crystalclear is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard

Please laat weten hoe je dit opgelost heb!!!

Heb sinds gister zelfde probleem.
Batterij was 95% en was verbonden met itunes.
Na het overzetten van muziek en wat fotos haalde ik hem los en kreeg ik de batterij in mn scherm?
Itunes ziet hem niet meer en batterij blijft rood...
Restore kan dus niet, reset werkt ook niet.

Heb verhalen gelezen van mensen waarbij die het oppeens weer deed na een paar uur aan het stroom maar die van mij na dik 4uur niet dus.... blijft op de bodem hangen.

Als iemand een idee heeft laat dan aub zsm mogelijk weten, heb geen zin om weer tot max 8 weken op tmobile te moeten wachten voor een nieuwe.

mvg paul
  #115  
Oud 06-09-09, 21:04
cveetje cveetje is offline
• iOS 11.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

zelfde probleem hier, graag oplossing !
  #116  
Oud 06-09-09, 23:07
crystalclear crystalclear is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard

kreeg dit van gamebusters,
1: open itunes op je pc
2: sluit je iphone aan
3: als het goed is zie je nu een rode batterij en dat bliksem teken
4: hou nu de powerbutton+homebutton in tot dat hij uitvalt
5: hou nu de homebutton in
6: itunes geeft na een bepaalde tijd aan dat jij je iphone moet herstellen(ik heb de homebutton hele tijd ingehouden kweet niet of het moet of niet) dus herstel hem daarna werkt hij weer althans bij was het

kreeg wat meer leven uit mn iphone, itunes herkende mn iphone en kon hem herstellen.
probleem nu is dat ie dat niet doet.... krijg een 1601 foutmelding dus als iemand daar wat info over heeft laat me dan aub weten.

heb al gezocht hier maar nog geen duidelijk antwoord gevonden.

blij dat er nog iets van leven in de phone zit, jammer dat ie blijft hangen alleen.

gr paul

1601 ik krijg die foutmelding steeds als ik probeer te restoren.

heb op het www gelezen dat je dan alles wat met apple te maken hebt moet verwijderen en dan opnieuw moet installeren

dit gister geprobeerd maar geen suc6...

iemand die dit heeft geprobeerd met suc6?

zoja welke versie itunes moet er dan weer op, of maakt dat geen verschil?

gr. paul

Laatst gewijzigd door iMario; 07-09-09 om 14:08. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #117  
Oud 07-09-09, 16:41
Gamebusters Gamebusters is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: belgie
Berichten: 56
Standaard

Hoii

jaaa dat probleem kreeg ik eerst ook

je moet het daarna nog een keer proberen of anders moet je itunes opnieuw installeren

werkte bij althans

ik heb het opgezocht op e apple site zelf en anders moet je het gewoon 2x proberen en de homebutton ingedruk houden kan ook helpen

ik moet zeggen nadat ik hem zo hebt gerepareed gaat mijn batterij veeeeeel langer mee want eerst was hij na 1 dag op nu merk ik dat hij langer mee gaat dan toen

btw http://support.apple.com/kb/TA38633?viewlocale=en_US kijk daarop daar heb ik het vandaan gehaald

Laatst gewijzigd door Gamebusters; 07-09-09 om 16:44.
  #118  
Oud 07-09-09, 19:53
crystalclear crystalclear is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard

Kom net van de tmobile shop eigenlijk om de iPhone ter reperatie af te geven maar dankzij een verkoper heb ik woensdag een nieuwe hij zei dak recht had op een nieuwe omdat de koop van afstands regeling (ofzoiets) dat verplicht. Had de iPhone telefonisch besteld en de verkoper had
het over dat je binnen 14 dagen daar nog recht op hebt. Ik net tmobile gebeld en krijg een nieuwe ondanks dat je eigenlijk maar 8 dagen daar recht op hebt. Foutje van de verkoper maar ik heb woensdag een nieuwe dus mij hoor je niet klagen had btw iTunes 3 x eraf gehaald en opnieuw geinstallerd maar
geen suc6. Bedankt voor de tips iig. Mvg Paul
  #119  
Oud 09-09-09, 17:18
Gamebusters Gamebusters is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: belgie
Berichten: 56
Standaard

nou jij hebt geluk sinds vandaag is het probleem terug en de manier die ik hiervoor gebruikte werkt dus niet meer.....en heb mijn iphone gekocht in de applestore in italie toen ik op vakantie was.....kan ik daarmee gewoon naar een apple winkel gaan of kan dat neit?
  #120  
Oud 09-09-09, 20:10
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussies samengevoegd.
Reageren

Labels
accu, batterij, fail, kapot, opladen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carkit laadt iPhone niet op PieJi iPhone accessoires en onderdelen 1 11-03-11 15:01
HELP, iPhone laadt niet meer op! Erdg iPhone algemeen 5 11-02-11 11:07
iPhone 3G laadt niet meer op Fuentes iPhone algemeen 4 06-08-10 13:40
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone laadt niet op el.pasta iPhone algemeen 0 04-01-10 08:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.