geluid i-phone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 4 hapert tijdens het bellen. als ik bel kan ik wel degene horen die ik bel maar de ander mij niet. zet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid i-phone
mijn iphone 4 hapert tijdens het bellen.
als ik bel kan ik wel degene horen die ik bel maar de ander mij niet. zet ik de iphone op luidspreker dan hoort de ander me wel en zodra ik de telefoon naar mijn oor doe valt mijn geluid weer weg. weet iemand wat dit kan zijn ?? mvg wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
krijg geen stereo geluid op i phone 4s | cjmmaas | iPhone algemeen | 6 | 21-04-12 09:16 |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
Geen geluid uit i-phone | Niek S | iPhone algemeen | 4 | 24-12-08 19:35 |
|
|