E-mail geluid bij ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alleen wanneer ik mijn mailbox open en er mails binnenkomen, is er geluid. Er bestaat toch ook de mogelijkheid geluid te horen bij elke mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail geluid bij ontvangst
Alleen wanneer ik mijn mailbox open en er mails binnenkomen, is er geluid. Er bestaat toch ook de mogelijkheid geluid te horen bij elke mail die binnenkont zinder dat ik mijn mailbox open? Hoe doe ik dat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daarvoor moet 'ophalen nieuwe gegevens' wel op push danwel een tijd interval staan. Check dat eens bij instellingen -> mail, contacten, agenda, -> nieuwe gegevens ophalen.
Dan zou je telkens een geluidje moeten horen als je mail op de achtergrond checkt of er nieuwe mail is, en je hebt mail. Op mijn werk hoor je elke 4 minuten dat geluidje en grijpt de hele afdeling telkens naar z'n iPhone. En telkens is er maar 1 de gelukkige.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail | DouweK | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-01-11 22:28 |
ontvangst beller, geen geluid | Bigfoot | iPhone algemeen | 1 | 31-08-08 15:31 |
Ander geluid bij ontvangen "nieuwe E-mail" | iphonefriend | Archief | 2 | 15-04-08 17:14 |
|
|