Gegevens contacten kopiėren binnen Contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al gezocht op het forum, maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag: Is er een snelle manier om (gegevens van) contactpersonen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens contacten kopiėren binnen Contacten
Ik heb al gezocht op het forum, maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag:
Is er een snelle manier om (gegevens van) contactpersonen in Contacten te kopiėren? Ik doe dat nu per veld ('selecteer', 'kopieer', naar andere contactpersoon en daar 'plakken'), maar dat is vrij omslachtig. Tips & trucs zijn welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
contacten kopieren naar simkaart??? | Shorty007 | iPhone algemeen | 16 | 27-09-11 16:38 |
Kopieren contacten naar sim kaart | Elberto | iPhone algemeen | 0 | 31-08-11 22:25 |
Contacten kopieren naar 2e gsm? | Eppotje | iPhone algemeen | 6 | 17-04-11 19:07 |
Contacten kopieren naar PC via USB !! | Roue | iPhone algemeen | 6 | 17-12-07 10:24 |
|
|