Exchange agenda van collega's openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn laptop (Windows/Outlook) heb ik inzage/rechten in meerdere (Exchange) agenda's. Hoe kan ik deze ook openen vanaf mijn iPhone/iPad? Mag met een App zijn....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange agenda van collega's openen
Op mijn laptop (Windows/Outlook) heb ik inzage/rechten in meerdere (Exchange) agenda's. Hoe kan ik deze ook openen vanaf mijn iPhone/iPad?
Mag met een App zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen van je collega's een Exhange account toevoegen en alleen de agenda laten syncen. Het vervelende is wel dat je ook de uitnodigingen ed binnenkrijgt. En in iOS berichtencentrum zie je altijd alle afspraken. Ook als je em in de agenda uitzet.
|
Labels |
iphone ipad ical exchange |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail | exir | iTunes | 1 | 14-06-11 09:39 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Exchange agenda & Outlook agenda | salsajim | iTunes | 7 | 23-02-10 21:49 |
Software: Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? | brunoke | iPhone Navigatie | 0 | 08-02-10 14:36 |
Exchange agenda synchroniseren | jasper | iPhone algemeen | 1 | 06-08-08 23:32 |
|
|