App store "probleem" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort elke keer dat ik de appstore op mijn iphone open dat ik mijn wachtwoord in moet vullen. Dit terwijl ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store "probleem"
Ik heb sinds kort elke keer dat ik de appstore op mijn iphone open dat ik mijn wachtwoord in moet vullen.
Dit terwijl ik geen update of app wil downloaden. En het lijkt alsof de batterij sneller leeg is dan voorheen. Ik ben een volkome nitwit op dit gebied, misschien dat iemand weet wat er aan de hand kan zijn. Ik wil namelijk niet dat er zomaar iets gedownload wordt of dat ik ergens voor ga betalen wat ik niet weet. Thanks. Raymond |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid | Hanziee | iPhone Apps | 3 | 21-02-12 15:13 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
App Store op "oude" iPhone? | Lorsk8 | iPhone Apps | 6 | 08-07-08 15:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|