Geen 3G met IOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Keeper1958 29/09/2012. Sinds donderdagavond werkt mijn 3G op de iPad3 na installatie van IOS 6 niet meer als Wi-Fi is uitgeschakeld. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je enkel een data simm card van Vodafone (abonnement) dan geldt de setting van 'office.vodafone.nl Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen? Dus het is zinvol om eerst je settings te controleren als 3 G internetten niet lukt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 20:00 ---------- Citaat:
het volgende zijn: live.vodafone.com Heb je enkel een data simm card van Vodafone (abonnement) dan geldt de setting van 'office.vodafone.nl Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen? Dus het is zinvol om eerst je settings te controleren als 3 G internetten niet lukt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
geen 3g meer na upgrade ios6
Ik heb een iphone 4 en een 4s. Beiden geupgrade naar ios6. Vanaf dat moment geen 3g meer mogelijk. Ook indicatie 3g linksboven op scherm is verdwenen. 3g staat wel aan evenals mobiele data, maar kom niet op internet (kreet: u bent niet verbonden met internet).
Als ik 3g aanzet dan valt de ontvangst direct terug van 5 streepjes naar 1 streepje! En ook 3g indicatie verschijnt niet op scherm. Zet ik 3g uit dan heb ik direct weer maximale ontvangst, 5 streepjes. Instellingen voor provider vodafone staan allemaal goed. Toch even " stel opnieuw in" gedaan; helpt niet. Ook reset van toestellen helpt niet. Ik heb al meer posts gelezen van users met hetzelfde probleem. Is dit te wijten aan de ios6?. Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft? Edit: ik heb upgrades overigens vanaf de iphones gedaan, dus niet via itunes! Edit. Probleem is opgelost. Ik had ooit mobiel dataverkeer laten blokkeren omdat mijn vorige samsung ongeoorloofd veel data slurpte zonder dat ik 3g aan had staan. Blokkade is nu opgeheven door vodafone en 3g werkt weer als vanouds. Laatst gewijzigd door bertoes; 15-10-12 om 10:48. |
|
|||
|
|||
Geen 3G met IOS 6
je kan je APN handmatig instellen met de Iphone utility tool van Apple . zie iOS: Editing APN settings using iPhone Configuration Utility.
download de tool op je computer en maak een profiel aan binnen de tool en zet bij APN : "internet" . Installeer het aangemaakte profiel op je iphone middels USB. mobiel internet werkt nu weer op mijn iphone met T-mobile provider 13.0. Tool voor Mac OSX : http://support.apple.com/kb/DL1465 Tool voor Windows : http://support.apple.com/kb/DL1466 renzie |
|
|||
|
|||
vooraleer ik mobiel internet heb, moet ik even 3g aan en uit zetten daarna geen enkel probleem. na elke update moet ik altijd de instellingen opnieuw invoeren. nooit problemen gehad, tenzij dan dat ik 3G moet aan uitzetten voor ik internet heb.
|
|
|||
|
|||
bij installeren van Ios6 wordt APN van data provider gewist en moet opnieuw worden ingevoerd - case closed (I hope 😰
|
|
|||
|
|||
Ik had ook problemen met de mobiele data sinds IOS6.
3G een keertje uitschakelen en weer activeren helpt ook bij mij. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G met IOS 4.2.1 blijvend in recovery loop -> geen herstel mogelijk | lodevs | Jailbreak | 5 | 17-07-12 11:44 |
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 | Tiestofan | Wi-Fi | 2 | 18-12-10 19:15 |
iPhone 3G: iOS 4.1 unlock met ultrasn0w Geen aanbieder | kemeel | Unlock | 4 | 25-11-10 15:42 |
iPhone met iOs 4.0 geeft geen push notificaties voor ebuddy meer | Raikonen1 | iPhone algemeen | 7 | 05-07-10 09:20 |
|
|