iPhone maakt geen verbinding meer met pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar weken geleden een iPhone 4s aangeschaft en tot een week geleden kon ik mijn foto's via de usb kabel op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone maakt geen verbinding meer met pc
Ik heb een paar weken geleden een iPhone 4s aangeschaft en tot een week geleden kon ik mijn foto's via de usb kabel op mijn pc zetten. Als ik hem nu aansluit gebeurt er niets meer. Voor de zekerheid net iTunes opnieuw geinstaleerd, maar dat helpt niet.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet Windows je iPhone nog? Heb je al eens een andere USB poort geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Gelukt!
Windows gaf inderdaad verschillende mogelijkheden aan. Toen ik voor 'wizard scanner en camera' koos, werkte het weer.
Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone maakt geen verbinding met PC | MikailOzen | iPhone algemeen | 3 | 05-12-11 14:35 |
Iphone maakt geen verbinding met pc | jaccovanderkamp | iPhone algemeen | 2 | 31-07-11 18:10 |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes | Davidzoon | iTunes | 5 | 18-07-09 15:20 |
|
|