Terugzetten van IOS6 naar IOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forum gebruikers, Ik heb de volgende vraag. Zijn er al mensen die hun Iphone 4S hebben geupdate naar IOS6, en daarna weer terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugzetten van IOS6 naar IOS5
Beste mede forum gebruikers,
Ik heb de volgende vraag. Zijn er al mensen die hun Iphone 4S hebben geupdate naar IOS6, en daarna weer terug gezet hebben naar IOS5 ? Ik ben dit namelijk aan het doen, dmv een reserve copie terugzetten via Itunes. Toen ik hiermee bezig ging, toen kwam er in het scherm te staan van mijn Iphone dat hij bezig was met het terug zetten van de resevecopie. Vervolgens toen dat klaar was, kwam er in Itunes (pc) de melding, Iphone word opnieuw opstart, niet loskoppelen todat u in Intunes u Iphone weer ziet staan. Toen kwam dat ronddraaiend icoontje op het scherm van mn Iphone (die je ook ziet bij het uitzetten van de Iphone), daarna werd het scherm zwart, en dat bleef zo. Ik wil hem nog niet loskoppelen, maar het scherm van de Iphone is nu al 15min zwart ? Wie weet raad ? ik denk dat het misgaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb um even snel losgekoppeld, en toen liep hij weer door.
Maar hij staat nog steeds op IOS6. Hoe kan ik terugzetten naar IOS5? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 20:27 ---------- Citaat:
Maar weet je toevallig hoe ik dit wel kan doen? of waar dit staat beschreven? want het moet namelijk mogelijk wezen, heb dat wel is gelezen. |
|
|||
|
|||
Omdat je een reservekopie van iOS 6 teruggezet hebt.
Citaat:
http://blog.iphone-dev.org/ Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou is geen heel groot probleem hoor. Thnx voor je antwoorden en de gedane moeite. Mijn lof is groots |
|
|||
|
|||
Geen shsh blobs = geen downgrade
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er ook nog eentje: een backup van iOS 6 terugzetten naar iOS 5.1.1 |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp.
als je op ios 6 zit is er geen mogelijkheid om naar ios 5.1.1 te gaan ? ik heb de ios 5.1.1 blobs van mn 4s opgeslagen is er nog een mogelijkheid om terug te gaan ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou het ook willen doen. De fabrikant van mijn mediasysteem in de wagen wil ni mee en bellen is een ramp. Collega van mij zit nog op ios5 en bij hem werkt het perfect. Citroen geeft de schuld aan apple, maar het ligt aan hun leverancier.
|
|
|||
|
|||
ah dus dat is het probleem. IOS 6 zorgt voor mijn problemen met mijn BT in de auto: draadje naar probleem RNS 315 - iPhone 4s
|
|
||||
|
||||
1. Om te kunnen downgraden moet je de SHSH blobs van iOS 5.1.1 hebben opgeslagen, toen 5.1.1 nog werd ondertekend door Apple (inmiddels allang niet meer).
Daar stopt het al voor jullie... Werk trouwens even jullie profielen bij nu jullie geüpdatet hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link werkt niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Had al met de zoekfunctie gevonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps terugzetten van PC naar Ipad | Aadjo | iPad algemeen | 2 | 03-06-12 20:33 |
Van ios5.1 beta 3 naar officieel ios5.1 | iTonyVos | iPhone algemeen | 3 | 08-03-12 23:37 |
iPad: ipad2 met ios5.01 terugzetten naar ios4.3.4 | peterksr | Jailbreak | 4 | 20-11-11 16:07 |
iPhone: Terugzetten reservekopie na update iOS5 | PieJi | Jailbreak | 0 | 16-10-11 18:44 |
iPhone: Terugzetten van 3.0 naar 2.2.1 | ChoCoLaTo | Jailbreak | 24 | 11-06-09 22:30 |
|
|