Iphone 4> IOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De week geeft bij mij aan: wo (15/9) do (15/9) vr (16/10) za (14/11) zo (15/11) ma (17/11) volgens mij lopen de maanden door elkaar!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De week geeft bij mij aan: wo (15/9) do (15/9) vr (16/10) za (14/11) zo (15/11) ma (17/11) volgens mij lopen de maanden door elkaar!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, je hebt gelijk. Maar ik zie net op een 3GS dat dit probleem ook aanwezig is in iOS 5.1.1
Ik denk dat het "Yahoo bug" is. Als ik in Geel ben geeft de app Gheel aan, in Herentals is het Herenthals, in Olen is het Oolen, in St-Michiels-Brugge wordt dat Saint-Michel, enz... Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 26-09-12 om 20:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na update batterij dubbel snel leeg, minder eigen regie over je apps en reclame is
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Muziek verdwenen
Na de laatste update ios 6,is bijna al mijn muziek weg van mijn tel. De gedownloade maar ook de gekochte,hoe kan dit en kan ik ze nog terug krijgen. Ze staan nog wel op mijn pc,als ik mijn tel eraan hang(niet meer op frostwire,laatst leeggemaakt). Hoe krijg ik mijn muziek terug
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
inderdaad de datums kloppen niet, ik heb net het screenshot gemaakt.
|
|
||||
|
||||
KvdS, zie de uitleg van TechFreak?
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 4 gebruik ik meerdere keren per dag de iPc app. Sinds ik iOS6 heb geïnstalleerd kan ik niet meer naar 'Reageer'. Ik kom dan ongevraagd op een Yahoo pagina terecht. Herkent iemand dat probleem en hoe is het te verhelpen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Licht dataverbruik ondanks Wi-Fi
Sinds ik IOS6 op mijn iphone 4 heb staan verbuik ik elke dag een kleine hoeveelheid mobiele data, ondanks dat ik in een Wi-Fi omgeving ben. Het is echt niet veel, maar toch.. Ik heb alle apps in het berichtencentrum uit staan, ook diegene die niet in het berichtencentrum staan. Natuurlijk kan ik mobiele data gewoon uitzetten, maar ik ben nieuwsgierig hoe dit nou kan. Komt het omdat mijn iphone niet snel genoeg contact maakt met Wi-Fi, of draait er iets op de achtergrond waar ik niets van weet? Hebben meer mensen dit, of is er misschien iemand die de oplossing weet?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Soms blijft het scherm ook aan staan bij mijn zwarte iphone4..het staat op 1minuut maar blijft soms constant aan staan..raar maar mijn witte iphone4 heeft er geen last van mijn ipod touch ook niet ..en mijn ipad laat ik voorlopig nog op 5.1.1staan..
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone4 liep de eerste 2 dagen razend snel leeg, maar nu na 5 dagen en enkele updates is dit weer normaal, ik mis wel een paar zaken, prettige YouTube app, rare uitspraak bij voicedailing, trager vindt ik hem niet maav ook niet sneller, de meeste extra's zijn voor hi- end users interessant maar niet voor een gemiddeld gebruiker als ik
|
|
|||
|
|||
iOS 6
Na de update naar iOS 6 werken mijn trefwoorden niet meer voor berichten, heeft hier nog iemand last van? Ik heb een iPhone 4.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
|
|