Iphone 4> IOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een beta versie van ios 6 maar wil de originele hebben. Kan niet via itunes dowloaden Maar waar kan ik de originele wel vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 6 downloaden
Heb een beta versie van ios 6 maar wil de originele hebben.
Kan niet via itunes dowloaden Maar waar kan ik de originele wel vinden zonder de verwijzing naar itunes. Dus de losse download ios 6 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enne mijn iPad blijft ook voorlopig op 5.1.1 . Laat ik het anders zeggen; als iOS 6 er niet was geweest, had ik het niet gemist.. |
|
|||
|
|||
Voor degene die iOS 6 niet geüpdate krijgen, dat gaat ook via de iPhone zelf, Instellingen > Algemeen > Software-update
dus dan heb is iTunes niet nodig... zelf heb ik een iPhone 4S, en ik geen nadelen gevonden aan iOS 6, ikzelf vind persoonlijk de VIP functie in de email applicatie erg handig, en de uitbreiding van Siri is ook wel prettig nu die ook in Nederland locaties kan voorzien... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
|
|