//

Batterij iPhone 5 te snel leeg

Batterij iPhone 5 te snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nijinosenshi Vandaag in de gaten gehouden en ben begonnen met 90% batterij. Na 1,5 uur zat ik op de 45% en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 16-12-12, 22:48
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijinosenshi Bekijk bericht

Vandaag in de gaten gehouden en ben begonnen met 90% batterij. Na 1,5 uur zat ik op de 45% en heb ik 4 whats-app meldingen gekregen. Verder waren alle apps afgesloten. Dus dit is duidelijk niet normaal, hij is ook heel erg warm.

Help!
Volgens mij een hardware probleem. Je kunt de iphone herstellen en kijken of het issue nog steeds speelt. Als dat zo is terug gaan naar de winkel.

succes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 17-12-12, 20:44
bramble bramble is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard Iphonee

Ik heb precies hetzelfde.. gebruiktijd 9 uur 10 min en standby 13 uur 6 min zit op 15 procent.. Wat kan ik veranderen voor verbetering?
  #63  
Oud 18-12-12, 14:00
Sasje04 Sasje04 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramble Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde.. gebruiktijd 9 uur 10 min en standby 13 uur 6 min zit op 15 procent.. Wat kan ik veranderen voor verbetering?


Is dat een grap???
  #64  
Oud 18-12-12, 15:53
momo59 momo59 is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sasje04 Bekijk bericht
Is dat een grap???
Dacht hetzelfde! Ik teken voor die gebruikstijd!
  #65  
Oud 19-12-12, 01:07
dsoffers dsoffers is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 40
Standaard

Ik kan niet klagen over mijn iPhone 5. Heb hem nog maar sinds vrijdag dus de batterij moet nog inwerken, maar hij doet het nu al beter dan ik had verwacht na al die negatieve berichten.


(Hij was toen net aangesloten om een filmpje over te zetten naar mijn PC, vandaar de melding dat hij aangesloten is geweest sinds de laatste keer volledig opladen.)
  #66  
Oud 27-12-12, 17:20
cooldave225 cooldave225 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frajoo12 Bekijk bericht
Ik gebruik mijn iPhone5 exact hetzelfde en in dezelfde omstandigheden als mijn iPhone4S, maar de batterij van de 5 is veel sneller leeg! Ik moet aan het einde van de dag bijladen, anders redt ik het niet tot 23-24.00u, en dit was de 4S niet het geval. Wat iPhone schrijft, 8u talktime, 225u standby time, enz..., klopt van geen kanten!!!

hoe zit het met je icloud staad die ook aan zo dat die steeds reserve copy aan maken is ? mij gemiddelt gebruik is 9 tot 10 uur en op heel wijnig gebruik 2 werk dagen dan op 25 tot 15 % plus afsluite van lokaale voorzieningen is niet egt handig want je app gaat er ook steeds door controlleere en heel vaak waar door het vaak extra engery kan koste dus beste is gewoon om meest recent aan te zetten en icloud uit te zetten tenzij je egt een copy wil maken en sluit je apps ook af na het einde gebruik achtergrond apps draaie kost ook veel engery probeer dat allemaal eens en kom er dana op trug en doe ook meteen je telefoon helemaal leeg laten lopen tot die uit valt wacht dan nog een uurtje of 2 zet hem bevoorbeeld op lader als je gaat slaape zeg 10 11 uur je iphone is wel binnen uurtje of 2 op geladen en laat het eens even staan op lader tot je wakker word en probeer de levens duur dan nog eens
  #67  
Oud 27-12-12, 17:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cooldave225 Bekijk bericht
hoe zit het met je icloud staad die ook aan zo dat die steeds reserve copy aan maken is ? mij gemiddelt gebruik is 9 tot 10 uur en op heel wijnig gebruik 2 werk dagen dan op 25 tot 15 % plus afsluite van lokaale voorzieningen is niet egt handig want je app gaat er ook steeds door controlleere en heel vaak waar door het vaak extra engery kan koste dus beste is gewoon om meest recent aan te zetten en icloud uit te zetten tenzij je egt een copy wil maken en sluit je apps ook af na het einde gebruik achtergrond apps draaie kost ook veel engery probeer dat allemaal eens en kom er dana op trug en doe ook meteen je telefoon helemaal leeg laten lopen tot die uit valt wacht dan nog een uurtje of 2 zet hem bevoorbeeld op lader als je gaat slaape zeg 10 11 uur je iphone is wel binnen uurtje of 2 op geladen en laat het eens even staan op lader tot je wakker word en probeer de levens duur dan nog eens
Dat is wel een héél lange zin
  #68  
Oud 27-12-12, 17:31
cooldave225 cooldave225 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Cool

225 uur standby is natuurlijk op gebruik zonder internet en dan ook heel wijnig met je doen het is nie voor niks 8 uur als je 9 10 uur bereik met internet is het veel ik heb zelf nu 7 uur 36 en gebruik 1 dag en 14 min standby nu op 40 %

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2012 om 17:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cooldave225 Bekijk bericht
hoe zit het met je icloud staad die ook aan zo dat die steeds reserve copy aan maken is ? mij gemiddelt gebruik is 9 tot 10 uur en op heel wijnig gebruik 2 werk dagen dan op 25 tot 15 % plus afsluite van lokaale voorzieningen is niet egt handig want je app gaat er ook steeds door controlleere en heel vaak waar door het vaak extra engery kan koste dus beste is gewoon om meest recent aan te zetten en icloud uit te zetten tenzij je egt een copy wil maken en sluit je apps ook af na het einde gebruik achtergrond apps draaie kost ook veel engery probeer dat allemaal eens en kom er dana op trug en doe ook meteen je telefoon helemaal leeg laten lopen tot die uit valt wacht dan nog een uurtje of 2 zet hem bevoorbeeld op lader als je gaat slaape zeg 10 11 uur je iphone is wel binnen uurtje of 2 op geladen en laat het eens even staan op lader tot je wakker word en probeer de levens duur dan nog eens
haha ja hoop dat je er iets meej kunt zou het wel probeere

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2012 om 17:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cooldave225 Bekijk bericht
225 uur standby is natuurlijk op gebruik zonder internet en dan ook heel wijnig met je doen het is nie voor niks 8 uur als je 9 10 uur bereik met internet is het veel ik heb zelf nu 7 uur 36 en gebruik 1 dag en 14 min standby nu op 40 %

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2012 om 17:35 ----------


haha ja hoop dat je er iets meej kunt zou het wel probeere
maar de keus is natuurlijk aan jou
  #69  
Oud 27-12-12, 17:40
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Ik heb sinds maandag een 16G versie en mijn batterij is binnen een uurtje of 5 leeg.
Dit is toch niet normaal?


Heb bij m'n 4 en 4s dit probleem niet gehad.

Denk dat ik er maar mee terug gaan aar de winkel en ruilen ze hem om.
  #70  
Oud 27-12-12, 22:57
Veyron Veyron is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 25
Standaard

Probeer blootooth af te zetten dan heb je een langere baterij duur !!!
  #71  
Oud 27-12-12, 22:58
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Staat bij mij nooit aan. Scheeld zo ie zo niet veel vind ik
  #72  
Oud 27-12-12, 23:05
Veyron Veyron is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 25
Standaard

Heb je de laatste ios update gdn
  #73  
Oud 27-12-12, 23:10
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Jazeker. Hij is geheel up to date. In de winkel(belcompany) zeiden ze dat de batterij moest inleren. 2 andere zaken zeiden dat er een defect in zit.

Ik ga zsm naar de winkel terug en kijken wat ze willen doen.
  #74  
Oud 27-12-12, 23:14
Veyron Veyron is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 25
Standaard

Is het waar dat je bij iphone 5 problemen hebt bij wi-fi ?
  #75  
Oud 27-12-12, 23:17
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Mee helemaal geen problemen mee
  #76  
Oud 27-12-12, 23:26
Veyron Veyron is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 25
Standaard

Ok en vind je het een grootverschil in het algemeen met een iphone 4 en 4s want ik weet niet wat tekopen maar een 5 vind ik te duur.
  #77  
Oud 27-12-12, 23:52
polopeer polopeer is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 81
Standaard

Tja ik vind het grootte verschil erg fijn vanwege mijn grote handen. Hij is ook wat dunner en ligt daarom fijner in de hand.

Ik vind hem zeker wel sneller dan de 4s maar heb ze niet naast elkaar gehad. Ik heb mijn 4s een paar maanden geleden al weg gedaan.

Ik zal ze naast elkaar moeten houden om het verschil te moeten zien
  #78  
Oud 31-12-12, 15:56
gwiedo gwiedo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Beste allemaal,
Ik had na het installeren van IOS 6.0.1 batterijproblemen. Batterij was na 4à5 uren in stand by volledig af. Heb vanallles geprobeerd doch het bracht geen oplossing tot ik de push functie van mijn mail heb gedeactiveerd.
Vanaf toen is het terug normaal. Voor diegenen die nog problemen ondervinden, misschien dit eens proberen??
Succes
  #79  
Oud 13-02-13, 21:23
zapjos zapjos is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Had ineens last na update naar 6.1. Batterij liep in 4 uur leeg. Resetten hielp niet. oorzaak is mail logfile met server. mailverkeer uitgeschakeld en na een paar uur weer aan. geen probleem meer. Door een of ander duistere manier gaat hij continue logfiles aanmaken en daarom wordt hij warm en loopt hij leeg. proces stopt door uitschakelen mail.
  #80  
Oud 03-06-13, 10:09
Kimke1983 Kimke1983 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk bericht
BEste,

ik heb voor mezelf de oplossing gevonden en ik wou dit niet nalaten met jullie te delen:

ik las de volgende zaken op verschillende fora en dit gecombineerd loste het op voor mij:

- bij instellingen> Icloud > SAFARI uitzetten!

blijkbaar is er een bug dat safari succesloos blijft proberen de bookmarks van icloud op te halen. vandaar ook het grote datagebruik bij velen en ook de snel lege batterij

- bij instellingen > Icloud> passbook uitzetten!

dit zou ook helpen. heb dit ook gedaan

- Instellingen > facebook> integratie totaal uitzetten.

hierna alle applicaties in het geheugen sluiten en zéker mail en safari

nu rebooten: home knop + aan/uit knop blijven induwen tot je het appeltje ziet.

dit heb ik ook gedaan. Sinds ik dit laatste deed ging mijn batterij een pak langer mee.

weet wel: je moet hem nu weer aan de lader leggen als je gaat slapen bv en hem een hele nacht laten aanliggen zodat hij de batterij recalibreert. de dag erna echt eens zien wat je ervaring is, ben benieuwd !

ik haalde mijn iphone om 10u van de lader. Nu, 15u51 en al 2 uur gebeld vandaag, batterij op 77%. dit is nog redelijk imo.

als ik hem de hele dag niet gebruik staat hij savonds op 95 ofzo.
probeer dit eens en hou me op de hoogte of het ook voor jullie werkt.
ik ga proberen want ik heb ook veel last van snel leeg van half 7 uit de lader en nu nog 82 % is wel vrij snel veel weg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij Iphone 3g snel leeg. roelske iPhone algemeen 1 17-05-12 19:53
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14
iPhone batterij snel leeg jketting1 iPhone algemeen 27 15-01-10 14:09
iPhone 2g batterij snel leeg Jeffmeister iPhone algemeen 5 23-08-09 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.