Batterij iPhone 5 te snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nijinosenshi Vandaag in de gaten gehouden en ben begonnen met 90% batterij. Na 1,5 uur zat ik op de 45% en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphonee
Ik heb precies hetzelfde.. gebruiktijd 9 uur 10 min en standby 13 uur 6 min zit op 15 procent.. Wat kan ik veranderen voor verbetering?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet klagen over mijn iPhone 5. Heb hem nog maar sinds vrijdag dus de batterij moet nog inwerken, maar hij doet het nu al beter dan ik had verwacht na al die negatieve berichten.
(Hij was toen net aangesloten om een filmpje over te zetten naar mijn PC, vandaar de melding dat hij aangesloten is geweest sinds de laatste keer volledig opladen.) |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe zit het met je icloud staad die ook aan zo dat die steeds reserve copy aan maken is ? mij gemiddelt gebruik is 9 tot 10 uur en op heel wijnig gebruik 2 werk dagen dan op 25 tot 15 % plus afsluite van lokaale voorzieningen is niet egt handig want je app gaat er ook steeds door controlleere en heel vaak waar door het vaak extra engery kan koste dus beste is gewoon om meest recent aan te zetten en icloud uit te zetten tenzij je egt een copy wil maken en sluit je apps ook af na het einde gebruik achtergrond apps draaie kost ook veel engery probeer dat allemaal eens en kom er dana op trug en doe ook meteen je telefoon helemaal leeg laten lopen tot die uit valt wacht dan nog een uurtje of 2 zet hem bevoorbeeld op lader als je gaat slaape zeg 10 11 uur je iphone is wel binnen uurtje of 2 op geladen en laat het eens even staan op lader tot je wakker word en probeer de levens duur dan nog eens |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
225 uur standby is natuurlijk op gebruik zonder internet en dan ook heel wijnig met je doen het is nie voor niks 8 uur als je 9 10 uur bereik met internet is het veel ik heb zelf nu 7 uur 36 en gebruik 1 dag en 14 min standby nu op 40 %
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2012 om 17:35 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2012 om 17:35 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds maandag een 16G versie en mijn batterij is binnen een uurtje of 5 leeg.
Dit is toch niet normaal? Heb bij m'n 4 en 4s dit probleem niet gehad. Denk dat ik er maar mee terug gaan aar de winkel en ruilen ze hem om. |
|
|||
|
|||
Probeer blootooth af te zetten dan heb je een langere baterij duur !!!
|
|
|||
|
|||
Staat bij mij nooit aan. Scheeld zo ie zo niet veel vind ik
|
|
|||
|
|||
Heb je de laatste ios update gdn
|
|
|||
|
|||
Jazeker. Hij is geheel up to date. In de winkel(belcompany) zeiden ze dat de batterij moest inleren. 2 andere zaken zeiden dat er een defect in zit.
Ik ga zsm naar de winkel terug en kijken wat ze willen doen. |
|
|||
|
|||
Is het waar dat je bij iphone 5 problemen hebt bij wi-fi ?
|
|
|||
|
|||
Mee helemaal geen problemen mee
|
|
|||
|
|||
Ok en vind je het een grootverschil in het algemeen met een iphone 4 en 4s want ik weet niet wat tekopen maar een 5 vind ik te duur.
|
|
|||
|
|||
Tja ik vind het grootte verschil erg fijn vanwege mijn grote handen. Hij is ook wat dunner en ligt daarom fijner in de hand.
Ik vind hem zeker wel sneller dan de 4s maar heb ze niet naast elkaar gehad. Ik heb mijn 4s een paar maanden geleden al weg gedaan. Ik zal ze naast elkaar moeten houden om het verschil te moeten zien |
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Ik had na het installeren van IOS 6.0.1 batterijproblemen. Batterij was na 4à5 uren in stand by volledig af. Heb vanallles geprobeerd doch het bracht geen oplossing tot ik de push functie van mijn mail heb gedeactiveerd. Vanaf toen is het terug normaal. Voor diegenen die nog problemen ondervinden, misschien dit eens proberen?? Succes |
|
|||
|
|||
Had ineens last na update naar 6.1. Batterij liep in 4 uur leeg. Resetten hielp niet. oorzaak is mail logfile met server. mailverkeer uitgeschakeld en na een paar uur weer aan. geen probleem meer. Door een of ander duistere manier gaat hij continue logfiles aanmaken en daarom wordt hij warm en loopt hij leeg. proces stopt door uitschakelen mail.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij Iphone 3g snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 1 | 17-05-12 20:53 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
iPhone 2g batterij snel leeg | Jeffmeister | iPhone algemeen | 5 | 23-08-09 18:11 |
|
|