Batterij iPhone 5 te snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lees mijn ervaringen door, doorloop stap voor stap mijn bevindingen. Ik vermoed in ieder geval dat je laatste verkorting van je accutijd een hogere interactie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoog batterijverbruik
Lees mijn ervaringen door, doorloop stap voor stap mijn bevindingen. Ik vermoed in ieder geval dat je laatste verkorting van je accutijd een hogere interactie met het internet zou kunnen zijn. Bedenk welke (App) verandering je mogelijk gedaan hebt de afgelopen tijd... Succes ( met je kerncentrale haha)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
enkele dagen geleden een extra batterij aangekoppeld die ik als backup kocht, sinds dan is de batterij van mijn Iphone5 onmiddellijk leeg. Hij laadt wel gewoon terug op, wat te doen ? ben absolute leek
|
|
||||
|
||||
Ik ben niet echt tevreden met de accutijden van mijn 5s
Ik mag blij zijn als ik 7 uur gebruik haal |
|
|||
|
|||
dat is toch vrij normaal voor de 5s. Uiteraard hangt het uiteindelijk compleet af hoe je de iphone gebruikt (veel 3D games of alleen maar een beetje appen, mailen, surfen e.d.).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wel whatsapp en veel mail en internet Moet wel zeggen dat dit toestel nog geen maand oud is en dus nog getraind moet worden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Deze batterijtips van een ex-Genius waren vandaag in het nieuws:
The Ultimate Guide to Solving iOS Battery Drain ? Overthought
|
|||
|
|||
Xcode Instruments is een prachtige tool om het gedrag van een app te onderzoeken. Eigenlijk zou elke ontwikkelaar die tool moeten gebruiken alvorens een app in de App Store te dumpen. Blijkbaar doen de ontwikkelaars van de Facebook app dat niet.
|
|
||||
|
||||
Dank voor de tip, @timosha. Nu ben ik wel geen ontwikkelaar, maar je zegt dat het evengoed een prachtig programma is? Ik ga 'm eens downloaden. Edit: is het 'Xcode'? Ik kan geen app 'Xcode instruments' vinden in de Mac App Store.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Ballegooier
Hier een voorbeeld van een meting met Xcode Instruments. Ik heb de Facebook app gevolgd als voorbeeld. Zoals je kan zien verbruikt die app niet alleen veel CPU capaciteit, en dus energie, maar is deze app ook een "memory hog": Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 27-04-14 om 16:59. Reden: Schreifvauten |
|
|||
|
|||
Vraag me toch af of dit enigszins normaal is voor een iPhone 5 batterij;
Gebruik 3 uur, 58 minuten Stand-by 12 uur, 51 minuten. Nu nog 14 % over. |
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 5 batterij doet het ook niet veel beter dan dit hoor.
|
|||
|
|||
Lees hier toch gebruik/standby tijden waar de mijne bij lange na niet aankomt. Maar zou natuurlijk ook kunnen dat die geen soundcloud/spotify/whatsapp/facebook gebruiken. Veel gebruikte, dagelijkse apps bij mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij Iphone 3g snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 1 | 17-05-12 20:53 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
iPhone 2g batterij snel leeg | Jeffmeister | iPhone algemeen | 5 | 23-08-09 18:11 |
|
|