Iphone 3 zeer traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb een zeer trage Iphone,waarschijnlijk na een update. Hoe kan ik mijn gegevens bewaren zodat ik de fabrieksinstelling terug kan zetten? Of is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3 zeer traag
Hallo, heb een zeer trage Iphone,waarschijnlijk na een update.
Hoe kan ik mijn gegevens bewaren zodat ik de fabrieksinstelling terug kan zetten? Of is dit geen oplossing? Ben een absoluut "blondje" dus graag zo simpel mogelijk uitleggen gr.syl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na een update kan je niet meer terug. Wel kan je resetten, dat helpt vaak ook al. Vind je heir op het forum als je de zoekfunctie gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wees aub specifieker over welke gegevens je precies wilt bewaren (apps of contacten enz.) Een optie is om een reservekopie te maken van alles |
|
|||
|
|||
trage Iphone
Hoi aexpert, een reservekopie is een idee maar hoe gaat dat? Wil idd mijn telefoonnrs bewaren....
grtz syl |
|
|||
|
|||
Aansluiten op iTunes. Reservekopie maken. Kom op zeg. Nog nooit gedaan?
|
|
|||
|
|||
Wat rustiger uitlegt.
Je iphone aansluiten aan iTunes en vervolgens zie je de optie Reservekopie maken. Mocht het niet lukken, laat het me dan weten |
|
|||
|
|||
trage Iphone 3
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2012 om 10:57 ---------- Kijk hier heb ik wat aan...dank je wel! |
|
|||
|
|||
En doe dat dan vanaf nu gewoon ff elke maand een keer ofzo
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Dowloaden torrents zeer traag | Lancia | Desktop-applicaties | 5 | 14-12-11 17:03 |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
iPhone 3GS zéér traag na installatie Tweakers app | zwink | iPhone Apps | 0 | 08-06-10 21:56 |
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag | Keithl | KPN | 0 | 15-12-09 13:19 |
|
|