Scherm werkt niet bij laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds gister mijn iPhone 5 binnen gekregen, nu heb ik hem op de lader dan reageert het scherm niet meer pas als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm werkt niet bij laden
Hallo
Ik heb sinds gister mijn iPhone 5 binnen gekregen, nu heb ik hem op de lader dan reageert het scherm niet meer pas als ik de stekker weer uit de iPhone haal. Hebben meer mensen dit probleem? Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,probleem al opgelost?
Ik had dit probleem ook maar bleek aan de lader te liggen andere lader gepakt probleem opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs scherm reageerd niet en homebutton werkt niet | Patrick451 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-04-12 22:23 |
iPhone werkt maar is niet meer op te laden | mvanlaerhoven | iPhone algemeen | 2 | 24-02-11 11:29 |
Apple logo + laden blijft hangen op scherm. | thom555 | iPhone algemeen | 2 | 09-04-10 13:12 |
Scherm bedienen tijdens laden | duvel81 | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 17:34 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|