Iphone 3gs scherm reageerd niet en homebutton werkt niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het scherm en lcd werken wel, maar de touch funtie en homebutton werken niet. Als ik het scherm aansluit op mijn andere Iphone 3GS doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs scherm reageerd niet en homebutton werkt niet
Het scherm en lcd werken wel, maar de touch funtie en homebutton werken niet. Als ik het scherm aansluit op mijn andere Iphone 3GS doet alles het wel gewoon.
Wat kan dit zijn? Defecten: - Touch funtie ( kan hem dus niet gebruiken, maar het is niet het scherm ) - Home button reageert niet Ik weet niet wat de historie van de telefoon is, maar de water indicatoren zijn gewoon wit. I-tunes herkend de telefoon ook gewoon en hij draait op versie 5.1. Iemand enig idee, alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
homebutton werkt niet, DFU gaat wel | Chelle182 | iPhone algemeen | 8 | 01-10-11 13:43 |
touch screen werkt niet! | Jordy Liefers | iPhone Apps | 2 | 06-06-11 10:47 |
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS | von nim | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-07-09 11:18 |
Touch werkt niet | GWorks | Unlock [archief] | 44 | 28-05-08 12:31 |
vervangknop als je homebutton niet goed meer werkt! | truckdiver | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-04-08 16:25 |
|
|