kan niet e-mailen met de Iphone, echt alles geprobeerd! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn problemen zijn inmiddels voorbij. Heb mijn prepaid kaartje van Hi in de vuilnisbak gedoneerd en ik bel, mail, sms en internet nu lekker met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn problemen zijn inmiddels voorbij. Heb mijn prepaid kaartje van Hi in de vuilnisbak gedoneerd en ik bel, mail, sms en internet nu lekker met vodafone! Alles werkt feilloos en zonder proxy geklooi.
|
|
|
|||
|
|||
Opgelost! Dit is een bekend probleem bij 2.0 als ik zo eens Google...
Mijn oplossing was om de eerste custom firmware van Michael erop te zetten (nog zonder Installer) ipv die MET installer. Nu werkt het wel in een keer! Het lag dus niet aan een typfoutje... Nu even uitzoeken hoe ik installer 4 erop krijg. |
|
|||
|
|||
Zal wel weer een bug zijn. Wellicht ontstaan na al het rommelen van programma's/programmeurs als die van Dev Team. Als je een custom firmware maakt kan er best een bug insluipen lijkt me. Ik ben overigens een regelrechte leek op dat gebied, maar het lijkt me mogelijk.
Wel een irritant probleem overigens. |
|
|||
|
|||
Werkt dat Push eigenlijk ook met @home en POP instellingen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Is iphone 4 met 4.2.1 versie te jailbreaken? HELP A.U.B. heb alles geprobeerd. | betul | Jailbreak | 4 | 07-01-11 11:38 |
Iphone reboot constant maar alles al geprobeerd | bollemp3 | iPhone algemeen | 0 | 11-06-10 19:13 |
iPhone 2G defect - Alles geprobeerd, ten einde raad | iPetert | iPhone algemeen | 7 | 28-09-09 17:23 |
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet | biggy25 | Jailbreak | 73 | 15-08-09 20:33 |
Video: Alles geprobeerd, het wilt gewoon niet lukkken | Londonforever | Muziek, foto & video | 3 | 31-01-09 22:23 |
|
|