Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2G wil ik laten repareren.. maakt het nog iets uit of het naar die Spark Electronics of naar ISN service gaat? Het scheelt namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn 2G wil ik laten repareren.. maakt het nog iets uit of het naar die Spark Electronics of naar ISN service gaat?
Het scheelt namelijk 50 eurie.. Groet |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ook ik was zo blond mijn iphone te laten vallen. Nou ben ik erg verknocht aan mijn iphone en wil hem dus eigenlijk z.s.m. laten repareren. Wil hem niet opsturen en aangezien ik niet in brabant woon zocht ik het iets dichter bij huis. Ik kwam terecht op ipodreparatie.nl, zij zitten in Bussum wat voor mij weer sneller te bereiken is. Ik kom hier niet zoveel tegen maar ben toch op zoek naar mensen die ervaringen hebben met dit bedrijfje (graag recent, aan ervaringen heb ik niets als ze oud zijn, ga er van uit dat er inmiddels een ander persoon achter zit aangezien ik in ervaringen de naam R.R. Richie aantref en nu het antwoord via mail krijg van een Theo (ook het adres is anders). iemand recente ervaringen met dit bedrijf??? Tnx! |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn glas + digitizer vervangen. Dit is echt niet moeilijk. Het heeft me 35 dollar gekost (incl. verzendkosten) en een uurtje werk. Heel wat anders dan de prijs die ik van T-mobile kreeg (€470,80!!!).
ik heb deze handleiding gebruikt: YouTube - iPhone 3G / 3GS Glass Digitizer Replacement Repair HD Tutorial DIY Complete De digitizer heb ik hier besteld: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...d=418053171008 Het is niet moeilijk, en als het je toch niet lukt kun je je iphone altijd nog opsturen/wegbrengen. Laatst gewijzigd door sjolmers; 10-11-09 om 10:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toch maar gewoon gegokt, heb een afspraak gemaakt en ben langs gegaan. Half uurtje later liep ik weer buiten met mijn iphone weer helemaal heel!! Kosten waren 79 euro. Hij is idd de nieuwe eigenaar. Echt een aanrader dus.
|
|
|||
|
|||
Wat is het bezoekadress van iPhone Reparatie ISN, zodat ik morgen even langsga.?
|
|
|||
|
|||
Geen idee, ik was bij repod/ ipodreparatie langs gegaan. Zit in Bussum.
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 3gs een week, ik heb hem net laten vallen op de straat, en ja het glas is dus aardig kapot.
Hoeduur ben ik bij die zaak in Bussum uit voor een nieuw scherm + reparatie? Want ik wil zsm weer een nieuw scherm! |
|
||||
|
||||
Waarom vraag je het daar zelf niet
|
|||
|
|||
gedaan ik heb een mailtje gestuurd ,er staat namelijk dat het 89 euro kost, maar ik weet niet of dat inclusief nieuw scherm is.
En ja nu maar hopen dat het zsm kan! |
|
|||
|
|||
Loop anders even bij fixsupport naar binnen, Kosten daar zijn 79,- incl. scherm. Reparatie was zo gedaan. Ik weet alleen niet of den haag bij jou in de buurt is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hoesnel is dit klaar dan? of moet je gewoon een week wachten? |
|
|||
|
|||
Hoi Joramkaat,
Ik had mijn toestel met 2 uurtjes weer terug. Ik kon hem binnen een uur weer ophalen, maar ik moest nog even de stad in. Een maatje van me heeft het per post gedaan, duurde 3 dagen. Ze zijn dus lekker snel daar. Groet. Laatst gewijzigd door jumea; 24-12-09 om 09:41. |
|
|||
|
|||
Even dit topic omhoog, want vandaag heb ik de eer gehad om mijn iPhone te laten vallen.
Na dit topic doorgelezen te hebben, lijkt ISN Service de beste optie voor een reparatie. Heeft iemand nog recent (de afgelopen maand) gebruikt gemaakt van hun diensten? De site heeft het verder om een 'degelijke verpakking' om je iPhone in op te sturen naar ze. Hoe hebben mensen met ervaring dat eerder gedaan? Verder staat op hun site bij het reparatieformulier 'inlogcode', heeft iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt? Joop PS: Excuses voor mijn onwetendheid maar hoe krijg ik al mijn persoonlijke informatie van mijn iPhone af, op een manier zodat ik later ze weer snel erop kan zetten, voordat ik hem verzend? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi Joop, Zelf heb ik geen ervaring met ISN (ik heb mijn glas laten vervangen bij Fixsupport, het schijnt dat je hier wel garantie krijgt op stof onder je glasplaat).
Als je je data wilt behouden kun je even een reservekopie maken in iTunes. iPhone verbinden met iTunes, in de linker kolom rechtermuisknop op je iPhone naam( iPhone van...) en kiezen voor reservekopie. Als je je data later wilt terug zetten klik je op reservekopie terugzetten. Heel makelijk. Groetjes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vooralsnog lijkt ISN Service mij de beste optie, al blijft het een duur geintje. Voor alle zekerheid: de verzendkosten heen betaal je vanzelfsprekend zelf maar de verzendkosten terug nemen zij voor hun rekening? Citaat:
Bedankt voor je hulp. Citaat:
Bedankt voor je tip hoe een reservekopie te maken. Laatst gewijzigd door Joop87; 19-01-10 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Hoi Joop, De kosten waren bij Fixsupport 77.95 incl. alles. Ik ben zelf bij fixsupport langs gegaan en het duurde een uur tot deze klaar was. Zoals ik al eerder schreef heeft een vriend van me het toestel per post ingestuurd. Hij is het toestel 3 dagen kwijt geweest. Naar mijn idee erg snel. 1 dag om hem daarheen te sturen, 1 dag reparatie en 1 dag terug sturen. Stuur ze anders even een mailtje als je nog vragen hebt. Handig om te weten is bijvoorbeeld of ze het onderdeel op voorraad hebben.
Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik heb gister ook het geluk gehad dat ik mijn iphone op straat heb laten vallen was maar 20 / 30 cm dat ie viel maar net genoeg om het glas en de lcd te slopen heb nu defecte scherm er al uit gekregen en nieuwe + glas besteld op I-Cheap - 80 euro ben je klaar monteren van nieuwe scherm zal niet zoveel moeite opleveren zijn genoeg handleidingen voor op youtube
|
|
|||
|
|||
Nou succes met het monteren, als ik het mag geloven is het allemaal zo makkelijk nog niet(maar met enige ervaring kan ik me wel voorstellen dat je het zelf probeert)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! | segers909 | iPhone algemeen | 23 | 14-02-11 04:07 |
Iphone scherm(display) en glas stuk | ProMark1 | iPhone algemeen | 7 | 01-10-10 14:58 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
|
|