Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mochten hier nog mensen mee zitten: ik wil t ook wel doen (ervaringsdeskundige )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mochten hier nog mensen mee zitten: ik wil t ook wel doen (ervaringsdeskundige )
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja ik heb ook een kapot glas maar naar mijn weten kan dat van een 1ste generatie niet gwn met de hand gerepareerd worden klopt dit?
|
|
|||
|
|||
Kan bij Mobile unlimited aan de nieuweweg, heb vorige week 69 euro betaald en in half uur klaar.
|
|||
|
|||
iemand in de buurt van vroomshoop, ommen of almelo?
glas is kapot gegaan... |
|
|||
|
|||
Het moest er een keer van komen.. 10 minuten geleden m'n iPhone laten vallen (niet eens zo hard maar viel met het scherm plat op de grond) en er zitten flinke barsten in. Touch werkt nog wel maar ziet er natuurlijk niet uit zo! Iemand enig idee in de omgeving van Noord-Brabant die iPhone schermen SNEL repareert? Zoals iedere iPhone gebruiker kan ik echt niet zonder dus wil dat dit snel gefixt word.
Bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
woon in brabant Veghel kan evt maar niet snel moet die bestellen duurt een week !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch bedankt! |
|
|||
|
|||
Nog even een vraag, er zijn ook een aantal stukjes van het glas af bij m'n ''bel luidspreker'' is dit een probleem bij het vernieuwen van het front glas? (ZIE FOTO)
|
|
|||
|
|||
Ik liet net m'n 3G uit mijn handen vallen en hij viel helaas plat op het scherm op de houten vloer. Toen ik 'm op pakte stond de iPhone nog wel aan maar ik zag allemaal vreemde grijze en gekleurde strepen.
Heb 'm nu een paar keer aan en uit gezet en er komen steeds minder strepen maar het scherm blijft licht grijs. Hij is nu wel aan want als ik 'm lock dan hoor je gewoon dat klik geluidje en als ik met m'n vinger over de onderkant van het scherm beweeg hoor je 'm weer unlocken. Alleen kan ik nu niet de pincode invoeren om te kijken of er meer stuk is. Enig idee wat ik nu moet/kan doen? Hij is 1,5 jaar oud en komt uit België, zit bij Vodafone NL nu. Bedankt, Bento Laatst gewijzigd door Bento; 03-06-10 om 20:23. |
|
|||
|
|||
Gaan we dat proberen Bedankt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook mijn G3 moest eraan geloven...verdikkeme... Glas kapot, flinke scheuren in het scherm. Weet iemand een reparateur in stadskanaal, vlagtwedde omgeving??
|
|
|||
|
|||
beste mense, ik heb ook een nieuwe glazen scherm besteld omdat die gebarst is, ik heb er alleen geen lijmlaagje erbij gekregen. kan ik gewoon de oude lijm gebruiken ? of kan ik andere lijm gebruiken?
groet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Luc Paquay Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-06-10 om 18:42. Reden: Geen spam hier! |
|
|||
|
|||
Zijn er ook reparatieservices in België actief? Liefst in de buurt van Leuven...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Luc Paquay Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-06-10 om 18:43. Reden: Geen spam hier! |
|
|||
|
|||
Ik heb net het glas van Iphone laten vervangen door iFixmania. Ter plekke (met bakkie koffie) vervangen voor € 70 incl btw..
Top! |
|
|||
|
|||
Citaat:
MVG |
|
|||
|
|||
Weggehaalde post
Laatst gewijzigd door yogy11; 04-09-10 om 20:47. |
|
|||
|
|||
Okee...ik heb mn iPhone dus net 2 weken en hij valt vanmorgen uit mn zak...zooooo balen!!!
Wie weet een goed en goedkoop (want 175 euro is niet goedkoop, zie discussie hieronder) adres om dit te vervangen??? Alvast super bedankt voor enige tips!!! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! | segers909 | iPhone algemeen | 23 | 14-02-11 04:07 |
Iphone scherm(display) en glas stuk | ProMark1 | iPhone algemeen | 7 | 01-10-10 14:58 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
|
|