Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) moremo78: ik ken het gevoel grrrrr ik weet niet waar je huis woont, maar PDA Parts in Breda (Konijnenberg) doet dit voor rond de €100,-- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
moremo78: ik ken het gevoel grrrrr
ik weet niet waar je huis woont, maar PDA Parts in Breda (Konijnenberg) doet dit voor rond de €100,-- (weet ik uit ervaring). En je kunt er in de meeste gevallen op wachten (ongeveer een half uurtje). Succes met de reparatie Laatst gewijzigd door ad-ven-tuur; 14-07-10 om 17:17. Reden: aanvulling gegevens |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Balen!
Suc6 ermee... Laatst gewijzigd door yogy11; 09-09-10 om 11:04. |
|
|||
|
|||
jongens me scherm is kapot maar de rest doet het wel.dus zo ernstig is het niet.
Ik wil het zelf gaan repareren om kosten te besparen . is deze scherm goed om te kopen? DealExtreme: $25.70 Designer's Replacement Touch Screen Assembly for iPhone 3G en moet ik nog andere gereedschappen kopen? |
|
|||
|
|||
jongens me scherm is kapot.alleen de scherm.de rest doet het wel.dus zo ernstig is het dus niet.
Nu wil ik geld besparen en daarom wil ik et zelf vervangen. is deze scherm wel goed? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40181 heb ik gereedschap nodig? lijm ofzow? ik heb iphone 3g 16gb Laatst gewijzigd door kadim_nr1; 04-08-10 om 17:53. |
|
||||
|
||||
Als je die koopt heb je geen lijm oid nodig, alleen een kleine kruiskop schroevendraaier.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
2 kleine schroefjes onderin losmaken eruithalen dan zuignap op je scherm plaatsen net boven je home knop dan aan de zuignap trekken beetje met beleid zodat je de kabels niet losrukt !! dan scherm omhoog klappen en 1 voor 1 de kabeltjes loswippen met klein schroevendraaiertje de onderste moet je openklappen door een lipje omhoog te wippen daarna nieuw scherm erop leggen en 1 voor 1 kabeltjes weer aansluiten zijn er 5 in totaal als ik me niet vergis
|
|
||||
|
||||
zie op de afbeelding dat je ook het achterste gedeelte moet overzetten is alleen de bovenkant zonder digitizer ...
succes ! |
|
||||
|
||||
wil best voor iemand zijn scherm vervangen woon omgeving eindhoven den bosch
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eventueel kun je op ifixit.com wel een beschrijving vinden hoe je hem uit elkaar kan halen. |
|
||||
|
||||
Uit eigen ervaring weet ik PDA-Tech te Den Haag voor €75,=.
Je kan erop wachten en binnen 25 minuten sta je weer buiten. Wat wil je nog meer |
|
|||
|
|||
Hier ook een breukje in het scherm.. Op het zwarte gedeelte naast mijn home button. Is dit het scherm, of is dit een apart glaasje wat er bovenop zit?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik moet dus een nieuw frontpaneltje bestellen?
En zijn onderdelen van iFixit origineel? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan toch heel wat geld besparen, en heb gelukkig wat technische kennis.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb gezien hoe hij bij mijn iphone het glas heeft vervangen. Met lijm velletjes die je heel secure moet snijden en zo. Maar goed als je denkt dat jij het ook kan dan wens ik je veel succes. |
|
|||
|
|||
Ik kom net terug van Pda-Parts. Deze club repareert dagelijks Iphone tegen een hele scherpe prijs. Ik moest € 79,- afrekenen en kon op mijn scherm reparatie wachten. (glas was gebroken). Je kan je telefoon ook via de post sturen volgens mij heb je hem dan binnen 3 dagen terug.
PDA Repair. Ik hoefde geen afspraak te maken en ze zitten in Breda. Laatst gewijzigd door iphonelover1; 05-08-10 om 12:47. Reden: vergeten |
|
|||
|
|||
Klinkt allemaal goed.. Maar voor een tientje kan ik hem zelf vervangen, dus wil ik dat eerst proberen. Het ziet er vrij eenvoudig uit, moet lukken dus, lijkt me.. Enige waar ik tegenop zie is het losmaken van de lijm.
|
|
||||
|
||||
Als je de eerder genoemde van Dealextreme koopt, hoef je de digitizer niet los te halen van het frame. Dan hoef je alleen maar de lcd over te zetten en dat is een stuk makkelijker!
DealExtreme: $25.70 Designer's Replacement Touch Screen Assembly for iPhone 3G |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! | segers909 | iPhone algemeen | 23 | 14-02-11 04:07 |
Iphone scherm(display) en glas stuk | ProMark1 | iPhone algemeen | 7 | 01-10-10 14:58 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
|
|