Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik keek op ipod-reparatie met lcd scherm...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik keek op ipod-reparatie met lcd scherm
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja maar ik heb geen 3g en bij de serie's daarvoor is het glas en het scherm een gedeelte
|
|
||||
|
||||
Ik heb vrijdag ook m'n iPhone laten vallen: glas gebroken. Op 't internet gezocht naar reparatie bedrijven en reparatie bleek m'n kerstbudget danig te drukken maar ISN bleek het voor € 75 te doen (incl. rekening en BTW!). Ik ben er vandaag heengereden vanuit A'dam en hij was in een halfuurtje weergemaakt. Ik vind het een topservice en bottom-prijzen.
Groet Peter, Amsterdam. |
|
|||
|
|||
Ik zou niet te veel discusieren jongens heb mijne iphone van zaterdag,heb er een verzekering bijgenomen van 99 euro voor drie jaar zit ik safe voor glasbreuk waterschade en diefstal,want bij ons in belgie kost het vervangen van een display 400 euro,dat is wel wa centen...
|
|
|||
|
|||
Dan laat je hem toch in Nederland maken?
|
|
|||
|
|||
alleen een glaasje vervangen 1gn
Ik ken iemand die heeft m laten repareren iPhone 1gn in Belgie hij was omgerekend zo'n 140 euro voor nieuw scherm(alleen een glaasje) en vervangen + garantie.
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet kan dat niet (alleen glas) bij een eerste generatie iPhone.
Het glas (de z.g. digitizer) zit vast aan het display. |
|
|||
|
|||
scherm glas vervangen
Allen glas vervangen (iPhone 1ste gen) zonder digitizer voor 140.00 euro.
|
|
|||
|
|||
Glas Iphone gebarsten
Na een kleine valpartij is het glas van 1 van mn iphone's gebarsten.
Het gaat om de 3G 16GB. Nu worden er op Ebay verschillende glazen aangeboden, en ben ik zelf wel handig met het repareren van toestellen. Weet iemand precies welk item ik van Ebay kan gaan kopen ? En maken bepaalde dingen nog verschil ? |
|
|||
|
|||
Let er op dat je niet alleen glas, maar glas+touchscreen besteld. Origineel Apple is ook wel aan te raden, maar dat valt via Ebay moeilijk te controleren.
|
|
||||
|
||||
Het hangt ervan af hoe erg de barsten in je scherm zijn, en of je garantie op je iPhone hebt?
Je kunt altijd zeggen dat hij bij het opladen is gebarsten (als de barsten niet te erg zijn). Ik heb mensen dit horen zeggen op iPod touch Fans, en hiermee kregen ze gewoon een nieuw toestel.
|
|||
|
|||
Nou, het hele glas zit onder de barsten. Er vallen zelfs al stukjes uit.
Maar moet dus een glas + touchscreen hebben ? |
|
||||
|
||||
Dat komt uiteraard niet van het laden aan de USB kabel
Dat zul je een nieuw scherm moeten kopen. Glas + Touchscreen denk ik |
|
|||
|
|||
het touchgedeelte werkt nog wel. moet t er dan ook alsnog in ?
deze zou ik dan moeten hebben ? iPhone 3G Glass Touch Screen Panel Digitizer USA +Tool - eBay (item 150312291156 end time Jan-24-09 12:44:25 PST) Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-01-09 om 12:03. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Dat is de goeie ja, al is het wel OEM
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
koop het liever op een vertrouwde site
hier staan er een paar kijk even bij mijn reactie dat is de goedkoopste site: https://forum.iculture.nl/f28/i...en-iphone.html |
|
|||
|
|||
ja, of beter: je stuurt hem gewoon terug. Heb ik ook gehad met 1 van de iphones. Opgestuurd, en 2 weken later kreeg ik hem terug met een nieuw scherm en het werkte weer perfect. Wel leuk dat er een bon bij zat waar op stond dat de kostten 50 euro waren, en het niet binnen de garantie viel, maar toch is er nooit geld afgetrokken van de rekening
|
|
|||
|
|||
die van mij ook gevallen.
dus ik heb wat gebeldt en 2 bedrijven vertelde me dat alleen het losse glaasje niet vervangen kan worden. dus ik moet een complete nieuwe scherm erop zetten:S (inc. lcd) maar wat ze zeggen lijkt me bullshit. waarom zou je anders wel via internet losse schermpjes kunnen bestellen. heb net een compleet hoesje incl glaze scherm besteld voor 15 pond! dus als er iemand is die iemand weet die dit zou kunnen verwisselen LINK VOOR HOESJE edit: link voor losse scherm
iPhone NL 3.0 - pwnage MacBook 13,3 Inch black 2GHz 120GB Leopard Laatst gewijzigd door dnto-_-; 21-01-09 om 20:04. Reden: extra link toegevoegt |
|
|||
|
|||
Hoesje, hoesje... wat is dat? Ik zie op die link een oude iPhone!
Daar kan het glas NIET apart vervangen worden. Als je een 3G hebt (en dat denk ik, er staat bij jou iPhone NL) kan het glas apart vervangen worden (is bij mij ook gedaan door iPod-service). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! | segers909 | iPhone algemeen | 23 | 14-02-11 04:07 |
Iphone scherm(display) en glas stuk | ProMark1 | iPhone algemeen | 7 | 01-10-10 14:58 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
|
|