//

Scherm kapot (glas)

Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had hetzelfde probleem, LCD (beeldweergave) is defect. Ik heb het laten maken bij Uw iPhone weer zo goed als nieuw | iPhoneservice.nl . Misschien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 22-11-10, 15:01
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard laten maken bij iPhoneService.nl

Ik had hetzelfde probleem, LCD (beeldweergave) is defect. Ik heb het laten maken bij Uw iPhone weer zo goed als nieuw | iPhoneservice.nl. Misschien dan wel iets duurder, maar dan heb je ook geen zorgen en altijd originele onderdelen!

Hoe dan ook, succes.
Pascal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #322  
Oud 12-12-10, 17:20
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Iemand die een goede hersteller/bedrijfje weet in omgeving Noord-Brabant? Ben namelijk woonachtend te Antwerpen, op een goede 5 minuutjes van woensdrecht .... Ik zou hem wel liefst persoonlijk overhandigen dus een bedrijf gezocht dat niet alleen verzendingen ontvangt .....
  #323  
Oud 12-12-10, 17:41
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke Bekijk bericht
Iemand die een goede hersteller/bedrijfje weet in omgeving Noord-Brabant? Ben namelijk woonachtend te Antwerpen, op een goede 5 minuutjes van woensdrecht .... Ik zou hem wel liefst persoonlijk overhandigen dus een bedrijf gezocht dat niet alleen verzendingen ontvangt .....
Het is misschien niet heel dichtbij, maar ik heb regelmatig klanten uit Antwerpen. Klaar terwijl je wacht.
Je kunt me pm'en.

Gr. Luc Paquay.
  #324  
Oud 23-12-10, 11:09
Niels141 Niels141 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Allen,

Ik had vorige week mijn iphone 3GS laten vallen op de tegels. resultaat: een grote ster over het gehele scherm. Hij functioneerde nog prima verder. Ik ben woonachtig in brabant en kwam op internet een bedrijfje tegen die oa glasschade van ipods en iphones repareert. het bedrijf zit in Eersel (net onder eindhoven) en garandeerd snelle service. ik had deze beste man (Etienne) gemaild en kreeg al snel een reactie terug. De iphone brengen kan helaas niet. Ik was zelf in het begin ook huiverig om mijn iphone naar een onbekende te sturen, maar heb toch de stap genomen. met als resultaat: SUPER SERVICE! heb m op maandag opgestuurd, di kreeg ik n mailtje wat de kosten zounde zijn. 59,- geen geld denk ik. bij tmboible of apple betaal je minstens 120,-. Ook hanteren ze no cure no pay. hij geeft eerst door wat het gaat kosten, vind je het dan te duur dan stuurt ie m kosteloos terug. ik heb het geld overgemaakt en de man mailde mij de ingescande tracking bon van TNT en vrijdag had ik m alweer terug. dus binnen 5 dagen mn iphone terug voor maar 59,-. Het glas voor de Iphone 4 is wat duurder, maar op zn website staat precies welke schade wat kost. ipod-service.nl. Echt een aanrader voor iedereen!!!
  #325  
Oud 29-08-11, 13:33
richardreuvekamp richardreuvekamp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb gewoon even gebeld met iPhone-Fix.nl. Werd daar netjes te woord gestaan. Hebben me uitgelegd welk onderdeel ik nodig had voor mijn defecte iPhone 3GS.

Onderdeel tegelijk via hun webshop besteld, volgende dag binnen, geïnstalleerd en de iPhone werkt weer perfect.

Mooie van iphone-fix.nl is dat ze ook PDF handleiding hebben, die je kan downloaden om zo stap-voor-stap de reparatie te doorlopen.

Mocht je in de buurt van Almelo wonen, dan kan je zelfs langskomen voor een reparatie.

Kortom, de mijne werkt weer top.
  #326  
Oud 26-06-12, 22:55
bloodsport bloodsport is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

Onder de 100 is niet goed krijg je Chinese onderdelen die naar een half jaar weer kapot gaan

Laatst gewijzigd door XIII; 03-07-12 om 22:10. Reden: Ongewenste reclame verwijderd (2x)
  #327  
Oud 26-06-12, 23:06
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

en waar denk je dat die iphone onderdelen worden gemaakt ?
precies China zijn gewoon apple onderdelen kun je gewoon via ebay bestellen in China of ergens anders
  #328  
Oud 02-07-12, 11:20
bloodsport bloodsport is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
en waar denk je dat die iphone onderdelen worden gemaakt ?
precies China zijn gewoon apple onderdelen kun je gewoon via ebay bestellen in China of ergens anders
Australië want ik werk bij Apple Europa
  #329  
Oud 02-09-12, 02:04
Reddog Reddog is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 14
Standaard

Woensdag heb ik een digitizer/lcd set gekocht op replacebase . Ik heb de volgende set gekocht: iPhone 4 Original Replacement Front LCD Touch Screen Digitizer Glass Assembly - Black - Used. De onderdeelnummers en beschrijving geven aan het het om originele onderdelen gaat voor 35 pond. Op zaterdag was het binnen met de post en vanavond gemonteerd. Alles werkt perfect! De info op de website geeft alle relevante product info en onderdeel nummers. Ik koos voor original Apple used. Het glas was perfect. De spiegel van het lcd scherm had kransjes en twee deukjes. Hier maakte ik me zorgen om. Vreemd was dat er op de lcd spiegel geen folie zat maar wel op het gorillaglas. Gelukkig geen defecten of dode pixels.
  #330  
Oud 02-09-12, 02:12
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reddog Bekijk bericht
Woensdag heb ik een digitizer/lcd set gekocht op replacebase . Ik heb de volgende set gekocht: iPhone 4 Original Replacement Front LCD Touch Screen Digitizer Glass Assembly - Black - Used. De onderdeelnummers en beschrijving geven aan het het om originele onderdelen gaat voor 35 pond. Op zaterdag was het binnen met de post en vanavond gemonteerd. Alles werkt perfect! De info op de website geeft alle relevante product info en onderdeel nummers. Ik koos voor original Apple used. Het glas was perfect. De spiegel van het lcd scherm had kransjes en twee deukjes. Hier maakte ik me zorgen om. Vreemd was dat er op de lcd spiegel geen folie zat maar wel op het gorillaglas. Gelukkig geen defecten of dode pixels.
Dus als ik het begrijp heb je voor 35 pond een 2e handse scherm gekocht klopt dat?
Zat er geen mankement aan als kransjes of dergelijke? En was het makkelijk te monteren?
Mijn 4s scherm is kapot
  #331  
Oud 02-09-12, 23:44
Reddog Reddog is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kadim_nr1 Bekijk bericht
Dus als ik het begrijp heb je voor 35 pond een 2e handse scherm gekocht klopt dat?
Zat er geen mankement aan als kransjes of dergelijke? En was het makkelijk te monteren?
Mijn 4s scherm is kapot
Ja het lijkt origineel en de website info geeft dit ook duidelijk aan. Voor 52 euro had ik scherm, tools en verzending. Het scherm functioneert perfect en het glas is als nieuw. De achterkant van de lcd zag er wel erg slecht uit maar geeft toch geen defecten. Het ombouwen is te doen maar gaf mij wel klamme handjes en een paar momenten van wanhoop en spijt (ik heb geen enkele ervaring met dit soort reparaties).
Iphone Repair was mijn instructie maar zijn iphone 4 zag er intern anders uit dan de mijne en dat is verwarrend voor een leek. de foto's van iFixit hielpen mij beter. Vooral om de posities van de diverse (lengte) schroefjes uit elkaar te houden. Wat ook tegenviel was dat het lcd scherm ontzettend vast in het bracket zat bij mijn iPhone. Hier zit blijkbaar ook allemaal lijm. De tool raakte daardoor vervormt en beschadigde. Dit was het enige echte obstakel. Voor de rest gewoon rustig en gestructureerd werken en erg goed blijven opletten!
  #332  
Oud 03-09-12, 01:09
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reddog Bekijk bericht
Ja het lijkt origineel en de website info geeft dit ook duidelijk aan. Voor 52 euro had ik scherm, tools en verzending. Het scherm functioneert perfect en het glas is als nieuw. De achterkant van de lcd zag er wel erg slecht uit maar geeft toch geen defecten. Het ombouwen is te doen maar gaf mij wel klamme handjes en een paar momenten van wanhoop en spijt (ik heb geen enkele ervaring met dit soort reparaties).
Iphone Repair was mijn instructie maar zijn iphone 4 zag er intern anders uit dan de mijne en dat is verwarrend voor een leek. de foto's van iFixit hielpen mij beter. Vooral om de posities van de diverse (lengte) schroefjes uit elkaar te houden. Wat ook tegenviel was dat het lcd scherm ontzettend vast in het bracket zat bij mijn iPhone. Hier zit blijkbaar ook allemaal lijm. De tool raakte daardoor vervormt en beschadigde. Dit was het enige echte obstakel. Voor de rest gewoon rustig en gestructureerd werken en erg goed blijven opletten!
nou heel erg mooi.Ik ben van plan om zelf me scherm te vervangen.De laatste keer heb ik het voor 100 euro laten vervangen.Alleen het bleek om een nep scherm te gaan en niet een orginele.Het is binnen een maand weer kapot gegaan! dus daarom ben ik van plan om het zelf te vervangen.Ik zal je video en de fotos erbij gebruiken om het te repareren!

thnx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stof onder het Iphone Scherm/Glas Relaxman93 iPhone algemeen 156 11-03-11 16:27
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! segers909 iPhone algemeen 23 14-02-11 04:07
Iphone scherm(display) en glas stuk ProMark1 iPhone algemeen 7 01-10-10 14:58
Scherm kapot! MarcNL iPhone algemeen 2 27-07-10 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.